سرمربی تیم ماهان تندیس قم گفت: در هفته‌های پایانی لیگ بر‌تر فوتسال تلاش خود را برای ارتقاء تیم در جدول بکار گرفته‌ایم.

رعدی: در اهواز افعال یک فوتسال واقعی صرف شد علیرضا رعدی سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: هفته‌های پایانی لیگ بر‌تر صحنه نمایش ‌‌نهایت قدرت تیم هاست تا برخی برای قهرمانی، برخی برای بقاء و برخی برای ارتقاء در جدول به معنای واقعی بجنگند، در همین راستا روز گذشته در اهواز با تیم خوب و مدعی شرکت حفاری افعال یک فوتسال واقعی را صرف کردیم تا رقابتی پرسرعت تاکتیکی و تکنیکی به اجرا درآید. خوشحالم از اینکه ماهان پیروز این دیدار جذاب بود، اما باخت حفاری، شایستگی آن‌ها را زیرسوال نمی‌برد، زیرا با وجود مشکلاتی که شنیده می‌شد، حفاری‌ها رقابتی پایاپای را به نمایش گذاشتند که باعث شد بازی دشواری داشته باشیم.  
 
وی افزود: خدا رو شکر با وجود حساسیت رقابت و شکست تیم میزبان هیچ مشکل حاشیه‌ای بوجود نیامد و داوری نیز قضاوت قابل قبولی داشت. خوشحالم بازی ارائه شد که کادر فنی دو تیم از انجام آن راضی بودند.  
 
رعدی در پاسخ به این سوال که حریفان اذعان دارند تیم تکنیکی ماهان با وی فرم تاکتیکی گرفته، گفت: رقبا که دوستانه به حساب می‌آید با لطف به من این حرف‌ها را زده اندو گرنه ماهان تیم خوب و آرمانی است و بازیکنان کاربلدی دارد که باعث راحتی کار مربیان می‌شود، اما اگر تغییر مثبتی به وجود آمده باعث شادیم است. 

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، ماهان ، تندیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار