سرمربی بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز گفت:‌ با مشکلات و حواشی زیادی در فصل جدید دست و پنجه نرم کردیم که خستگی قهرمانی را به تنمان گذاشت.

اصغری‌مقدم: دربی را بردیم تا همه بدانند با قهرمانی همه چیز را از دست ندادیمجواد اصغری‌مقدم سرمربی- بازیکن تیم فوتسال دبیری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:‌نام دربی جذابیت فشار یک رقابت را افزایش می‌دهد همچنین رقابت با تیم ملی که به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی ظاهر شده دشواری‌های خاص خود را دارد، از سوی دیگر حرف‌ها و حدیث ها و همچنین مصاحبه‌هایی که  رد و بدل شد و به اصطلاح کرسی‌خوانی دو تیم به حساب می آمد، جذابیت این بازی را افزایش داد پس پیروزی در دبیری و امتیاز بازی بسیار ارزشمند و دلچسب بود. تیم دبیری به امتیاز این بازی نیاز داشت تا به همه بگویید از دست دادن قهرمانی به بی خیالی و سست شدن تیم بینجامیده و هنوز تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بهترین رده در جدول را از آن خود کنیم، از دست دادن قهرمانی به معنای از بین رفتن همه چیز نیست.

وی افزود:‌ این پیروزی روحیه مضاعفی برای تیم بود  تا در ادامه رقابت‌ها و 4هفته پایانی روند منطقی را در پیش گیرد، در پی قهرمانی فصل گذشته‌مان، امسال را با حواشی زیادی آغاز کرده و ادامه دادیم که به جرأت می‌توان گفت جمع کردن حواشی و بازسازی تیم کار سخت بود که هرکس از پس آن بر نمی آمد اما خوشبختانه آن روزها را پشت سر گذاشتیم.

اصغری مقدم در پایان خاطر نشان کرد:‌ باید در هفته‌های پایانی مقدمات ارتقاء در جدول فراهم آوریم در همین راستا هفته آ‌ینده رقابت سختی مقابل شهروند ساری داریم که استانداردهای این سالن و همچنین جو سنگین حضور هواداران کار را برای هر تیمی سخت می‌کند از سوی دیگر در این بازی به دلیل 3کارته شدن مجوز حضور برابر ساروی‌ها را ندارم تا برای اولین بار از کنار زمین تیم را هدایت کنم و طعم آن را بچشم.

انتهای پیام/
برچسب ها: قهرمانی ، فوتسال ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار