از امروز سوالات خود در زمينه "آکنه" را از ما بپرسيد تا پاسخ آن را از "متخصصان" جويا شويم.

گروه کلينيک باشگاه خبرنگاران در نظر دارد به تمام سوالات کاربران در خصوص بيماري‌هاي مختلف توسط "کارشناسان" پاسخ دهد شما مي‌توانيد سوالات خود را در اين قسمت مطرح نمائيد.  
 
از امروز تا يک هفته سوالات خود در رابطه با "ریزش مو" را براي ما ارسال کنيد تا پزشکان ما به سوالات شما پاسخ دهند.
 
گفتني است شما مي توانيد پاسخ سوالات خود را يکشنبه هفته آينده 93.12.03 ساعت 16 بر روي سايت باشگاه خبرنگاران مشاهده نماييد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مو ، ریزش ، بیماری ، درد ، درمان ، سلامت ، پرسش ، پاسخ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Sareh
۱۳:۲۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۳
با سلام
ممکنه لطفا بفرمایید در درمان ریزش مو و نازکی موی ناشی از اختلالات هورمونی و کیست های تخمدان، علاوه بر مصرف داروهای هورمونی برای درمان بیماری زمینه، دارو، تونیک یا روش دیگری برای کمک به درمان سریعتر ریزش مو وجود دارد؟ در کل برای جلوگیری از ریزش مو و تقویت استحکام مو و درمان موهای نازک شده چه کار باید کرد؟
Germany
ندا
۱۲:۱۷ ۰۲ اسفند ۱۳۹۳
با سلام و خسته نباشید
دختری 30 ساله هستم و مدت یک سال است متوجه شدم بیماری پسوریازیس دارم و تحت نظر متخصص پوست دارو های موضعی مصرف می کنم و همینطور تحت نظر روماتولوژیست ار داروی تزریقی ریمکد مصرف می کنم. از موقعی که فهمیدم این مشکل دارم غیر از مشکلات پوسته ریزی دچار ریزش مو هم هستم به تغذیه ام میرسم اما افسردگی و استرس اذیتم می کند. و نمیتوانم بر ان غلبه کنم حتی دارو مصرف کردم اما هنوز نمیتوانم با خودم کنار بیایم و ... درباره ریزش موهام چکار کنم من قبلا موهای پرپشت و خوبی داشتم اما الان از انها نه تنها خبری نیس که دائم در حال ریزش است. در ضمن مشکل و یا بیماری دیگری ندارم ممنون از راهنماییتان.
Germany
ناشناس
۲۲:۵۳ ۰۱ اسفند ۱۳۹۳
با سلام و خسته نباشید .آیا رنگ موی گیاهی حنای هندی تاثیری در ریزش مو دارد؟آیا حنای هندی مضر است و سبب سرطان خون می شود؟با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۴:۵۷ ۰۱ اسفند ۱۳۹۳
salam man 24 sal daram man dar tole9mah 50 koli vazn kam kardam va moham dochare rizesh shoode moteasefane rejime eshtebahe man manro dochare yobosat kard rizesh moham bishtar shod rahi baraye darmanam hast
United States of America
ایمان
۰۴:۴۸ ۰۱ اسفند ۱۳۹۳
ببخشید من ۲۷سالم هست موهای من بعد از مصرف قرصهای افسردگی ریزشش زیاد شودهه وهمچنین خارشش هم زیاد شودهه خواستم ببینم باید چیکار کنم ویا از چه شامپوی برای کم کردن خارش و ریزش مو استفادهه کنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
سلام
پسری هستم 28 ساله ، از حدود 4 سال پیش ریزش مو پیدا کردم و در حال حاضر کمتر شده ولی مشکل بنده این است که تراکم موهایم پایین است برای رویش مجدد موهای ازدست رفته چه توصیه ای دارید؟