مصدومیت رحیم استرلینگ مهاجم تیم لیورپول بیشتر از انتظارات اولیه به طول انجامید و این بازیکن نمی‌تواند در بازی لیگ اروپا مقابل بشیکتاش به میدان رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی میل؛ تیم‌های لیورپول و بشیکتاش در چارچوب بازی‌های لیگ اروپا پنجشنبه در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم می‌روند و برندن راجرز نمی‌تواند از حضور رحیم استرلینگ در ترکیب تیم خود در این بازی استفاده کند.

براساس این گزارش، استرلینگ به دلیل مصدومیت از ناحیه پا نتوانست در دو بازی قبلی لیورپول حضور داشته باشد و هرچند انتظار می‌رفت در دیدار مقابل بشیکتاش به میدان برود اما پزشکان باشگاه لیورپول اعلام کردند وی آماده بازی نیست.

حضور ملی پوش جوان انگلیسی در بازی شنبه آینده مقابل ساوتهمتن هم هنوز قطعی نشده است. در حالی که لازار مارکویچ بازیکن لیورپول با 4جلسه محرومیت در بازی‌های اروپایی مواجه شده است، برندن راجرز بازی سختی مقابل بشکیتاش در پیش خواهد رفت.

*مدیر برنامه‌های بالوتلی: از ایتالیایی‌ بودنم خجالت  کشیدم

سخنان نژاد پرستانه آریگو ساچی مربی سابق میلان باعث شد، مینو رایولا مدیر برنامه‌های ماریو بالوتلی واکنش تندی نشان داده و بگوید:‌ از ایتالیایی بودن خودم خجالت کشیدم.

ساچی 68 ساله در مصاحبه اخیر خود مدعی شده بود فوتبال ایتالیا هیچ نکته افتخار آ‌میز و یا مایه غروری ندارد زیرا باشگاه‌های آن پر شده از بازیکنان "سیاه" و یا "خارجی". این در حالی است که لیگ فوتبال ایتالیا به داشتن بازیکنان با استعداد و شناسایی و کشف فوتبالیست‌های دارای آینده درخشان از سراسر جهان شهرت دارد.

البته ساچی کمی بعد صحبت‌هایش را اصلاح کرده و گفت:‌ از اظهار نظر او سوء‌ تعبیر شده است.
مینو رایولا که مدیر برنامه بازیکنان صاحب نام دیگری مانند پائول پوگبا و زلاتان ابراهیمویچ نیز هست‌، گفت:‌ صحبت‌های ساچی مایه ننگ ایتالیا است.

افتخار می‌کنم استعدادهای جوان فوتبال چه سیاه باشند و چه سفید در سری آ ایتالیا پرورش می‌دهیم، ساچی حرفی زد که من از ایتالیا بودنم شرمساز شدم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار