مردی که قصد داشت، 33 بسته ماده مخدر شیشه را از کشور خارج کند، قبل از هر اقدامی قوت کرد.

مرگ مواد فروش حرفه‌ای قبل خروج از کشور/ پزشکی قانونی راز مرگ را فاش کرد
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ساعت 20 و 18 دقیقه ، بیست و ششم بهمن ماه ماموران کلانتری جوادیه از طریق تماس شهروندان با 110 از وقوع یک فقره مرگ مشکوک در محل جوادیه مطلع شدند.

ماموران سریعا به محل مورد نظر اعزام شدند و مشاهده کردند مردی حدودا 47 ساله به طرز مشکوکی در کنار خیابان جان خود را از دست داده است.

لذا سریعا عوامل اورژانس به محل فراخوانده شد که امدادگران با حضور در صحنه، مرگ مرد جوان را تائید و جسد را برای تشخیص هویت و علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل کردند و پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

پزشکی قانونی پس از بررسی اعلام کرد: مرد متوفی 33 بسته مشکوک به مخدر شیشه در روش بلعیدن در معده خود انبار کرده بود که با باز شدن یکی از بسته‌های جان خود را از دست می‌دهد.

از طرفی ماموران در تحقیقات خود از سابقه مرد متوفی دریافتند که او به نام "محسن" از قاچاقچیان سابقه دار مواد مخدر صنعتی بوده است که قصد انتقال مواد به خارج از کشور را داشته که فوت می‌کند.

همچنین مواد مخدر کشف شده از معده قاچاقچی فوت شده ،‌به آزمایشگاه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران فرستاده و کارشناسان پلیس پس از بررسی مواد اعلام کردند که 33 بسته تماما حاوی شیشه بوده است.

سرهنگ احمد صالحی رئیس کلانتری 117 جوادیه درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: با توجه به نظریه پزشکی قانونی و آزمایشگاه پلیس مبارزه با مواد مخدر این پرونده بسته شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار