مردی که دوستش را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود ، خودش را پس از جنایت به پلیس آگاهی معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در ساعت 23:30 مورخه 05/11/1393 ، از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره درگیری منجر به جرح به کلانتری 142 کن اعلام شد . 

با حضور مأموران در محل اعلام شده - واقع در یک باغ مسکونی در خیابان کوهسار – جوانی بنام "علیرضا" از ناحیه گردن مورد اصابت ضربه چاقو قرار گرفته و جهت انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شده است .

 عامل جنایت باغ کن خود را به پلیس معرفی کرد/ قاتل به دلیل مشکل روانی از سربازی معاف شده بود + عکس
 
پرونده در اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ :  
با وجود انجام اقدامات درمانی و به علت اصابت ضربه چاقو به شریان حیاتی ناحیه گردن  و خونریزی شدید ، عیلرضا . االف ( 24 ساله ) ، رد ساعت 03:00 مورخه 06/11/1393 فوت کرد .  
 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمد" و به دستور شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویزه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار رگفت .  
 
شناسایی قاتل :  
کارآگاهان اداره دهم ویزه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ با مراجعه به محل سکونت مقتول ( محل ارتکاب جنایت ) اطلاع پیدا کردند که شب حادثه مقتول بهمراه یکی از دوستانش بنام "مهدی" به داخل باغ آمده که ناگهان با یکدیگر درگیر شده و مهدی با زدن ضربه چاقو به گردن علیرضا از محل متواری شده است . 

عامل جنایت باغ کن خود را به پلیس معرفی کرد/ قاتل به دلیل مشکل روانی از سربازی معاف شده بود + عکس
 
اعضای خانواده مقتول در اظهارات خود عنوان کردند : در داخل ساختمان بودیم که ناگهان صدای فریادهای علیرضا را شنیدیم که درخواست کمک می کرد ! ؛ بلافاصله خودمان را به داخل باغ رسانده و علیرضا را مشاهده کردیم که گلویش را گرفته و درخواست کمک می کرد ؛ در همین زمان ، مهدی نیز در حال خارج شدن از داخل باغ بود که به علت وضعیت علیرضا، بلافاصله او را به بیمارستان بردیم و به تعقیب او نرفیتم.  
 
کشف خودرو قاتل در محل جنایت :
همزمان با مراجعه کارآگاهان به محل زندگی مقتول ، کارآگاهان در مقابل درب ورودی باغ موفق به شناسایی خودرو پژو 405 قرمز متعلق به متهم پرونده بنام "مهدی . ف" ( 30 ساله )  شدند که به نظر می رسید با توجه به عرض کم کوچه ، قاتل در لحظه فرار موفق به خارج نمودن خودرو از داخل کوچه منتهی به باغ نشده و به همین علت ، پس از رها کردن خودرو شخصی اش از محل متواری شده است . 

من قاتل هستم :  
با توجه به شواهد ودلایل بدست آمده که نشان از ارتکاب جنایت توسط "مهدی . ف" داشت ، کارآگاهان بلافلاصله به محل زندگی وی در نزدیکی محل وقوع جنلایت مراجعه و اطلاع پیدا کردند که متهم از این محل متواری شده ؛ لذا در ادامه اقدامات جهت دستگیری متهم ، مشاوره های لازم به خانواده متهم جهت همکاری با پلیس ارائه شد .  
 
در ساعت 09:00 مورخه 29/11/1393 فردی با مراجعه به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، ضمن معرفی خود بنام مهدی . ف عنوان داشت : "من قاتل علیرضا . د هستم" . 

عامل جنایت باغ کن خود را به پلیس معرفی کرد/ قاتل به دلیل مشکل روانی از سربازی معاف شده بود + عکس
 
متهم در خصوص ارتکاب جنایت گفت : " از چندی پیش با علیرضا بر سر برخی موضوعات شخصی اختلاف پیدا کرده بودم و به همین علت از من دعوت کرد تا برای صحبت به باغ آنها بروم . شب حادثه به داخل باغ رفته و در حال صحبت کردن بودیم که در یک لحظه صحبت هایمان به درگیری فیزیکی کشیده شد و من نیز با چاقو ، ضربه ای به گردن علیرضا زده و از محل فرار کردم " .  
 
سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، ضمن اشاره به این موضوع که متهم در سال 1386 و با تشخیص کمیسیون نظام پزشکی سازمان نظام وظیفه عمومی و به خاطر بیماری روحی – روانی از خدمت زیر پرچم معاف گردیده ، در پایان این خبر گفت :  "با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت و جهت صدور دستور قضایی ، متهم در مورخه 29/11/1393 به شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران بزرگ اعزام گردید و مقام محترم قضایی با صدور قرار بازداشت موقت ، "مهدی . ف"  را جهت انجام تحقیقات تکمیلی و مشخص شدن انگیزه واقعی جنایت در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داد " .  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار