مرکز دانشجویی حقوق بشر ایران در بیانیه‌ای درباره تجمع مقابل سفارت سوئیس اعلام کرد که حادثه چپل هیل که سبب رنجش خاطر دانشجویان جهان شد، بزرگترین ضربه را به حیثیت اعلامیه جهانی حقوق بشر و نهادهای حقوق بشری وارد آورد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، مرکز دانشجویی حقوق بشر ایران(صلح زیبا) درباره تجمع مقابل سفارت سوئیس بیانیه‌ای صادر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
 
حادثه چپل هیل که سبب رنجش خاطر دانشجویان جهان  شد، بزرگترین ضربه را به حیثیت اعلامیه جهانی حقوق بشر و نهادهای حقوق بشری وارد آورده است. واکنش دولت‌ها و رسانه‌های غربی به اندازه‌ای مشمئزکننده و ناباورانه است که حتی سبب اعتراض شهروندان آمریکا و غیر مسلمین نیز شده است.
 
نهادهای حقوق بشری و سازمان‌های مردم‌نهاد می‌بایست با تکیه بر رفتار واحد و فشار بر متخلفین راه را برای جهانی استوار بر صلح زیبا و مبتنی بر کرامت انسانی فراهم آورند.
 
مرکز دانشجویی حقوق بشر در نظر دارد با پیگیری حقوقی جنایت چپل هیل از سازمان ملل توجه شورای امنیت را به علت رخ دادن اینگونه جنایات علیه مسلمانان و برخورد با دولت‌ها و گروه‌های عامل اسلام‌ستیزی جلب نماید.
 
در راستای این امر و همگام با دانشجویان و دانشگاهیان، مرکز دانشجویی حقوق بشر ایران ، (صلح زیبا) به نمایندگی از دانشجویان حامی حقوق بشر ایران اعلام می‌دارد با شرکت در این مراسم همدردی خود را با خانواده دانشجویان 3  شهید آمریکایی اعلام می‌دارد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: احزاب ، تجمع ، سفارت ، سوئیس ، چپل هیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار