علیرغم تلاش مجلس برای هم سو کردن اهداف سازمان‌های بیمه گر پوشش درمان ناباروری این مهم هنوز محقق نشده است.

شهلا میرگلو بیات، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: اگر چه برنامه‌ ریزی وزارت بهداشت در هزینه‌های درمان ناباروری برای افزایش جمعیت، باید به گونه‌ای باشد که منجر به ایجاد انگیزه و رغبت در بین زوجین شود که به دلیل ناباروری قادر به فرزند آوری نیستند اما هنوز سازمانهای بیمه‌گر در این خصوص متقاعد نشده‌اند.

وی تصریح کرد: یکی از دلایل فرار سازمانهای بیمه‌گر از تحت پوشش قرار دادن درمان ناباروری هزینه‌های بالای آن است که تاکنون نگذاشته است، این بیماران تحت پوشش بیمه قرار گیرند.

وی با بیان اینکه رفع مشکل درمان زوجین باید از طریق مجهزترین امکانات صورت گیرد، خاطر نشان کرد: مهمترین مشکل زوجین نابارور افزایش هزینه‌هاست که همواره با چالش‌های جدی برای آنها همراه بوده است.

وی تصریح کرد: همراهی بیمه‌ها در پوشش هزینه‌های درمان ناباروری امری ضروری است و به طور حتم بیمه‌ها نیز باید پای کار آمده و حمایت خود را در این زمینه عملیاتی کنند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م ی
۱۵:۴۷ ۰۱ اسفند ۱۳۹۳
باور کنیم که مسئله فقط هزینه بالای درمان می باشد ؟!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۷:۳۶ ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
واقها همینطوره به نظر من دلیل کاهش جوان های جامعه هم همین گرانی هزینه های درمان ناباروری هستش . به امید روزی که هر خانواده ی ایرانی حداقل دارای یک فرزند باشد.
آخرین اخبار