بازیکن باشگاه رئال مادرید گفت: باشگاه رئال مادرید به ضعف‌های خود پی برده است و متواضعانه به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی خود است.

رئال به ضعف‌های خود پی برده است/متواضعانه به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی هستیمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در جریان دیدارهای شب گذشته لیگ قهرمانان باشگاه رئال مادرید موفق شد با 2 گل رونالدو و مارسلو از سد این تیم در دیدار رفت بگذرد.  
 
مارسلو زننده گل دوم این دیدار، ضمن ابراز رضایت از این بازی و گلزنی‌اش گفت: در لیگ قهرمانان اروپا هر اتفاقی می‌تواند رخ دهد. ما با تواضع به بازیمان ادامه می‌دهیم و کارمان را برای صعود و در ‌‌نهایت رسیدن به عنوان قهرمانی انجام می‌دهیم، ما به شدت مبارزه کردیم، شالکه نیز تیم بسیار خوبی بود، واقعا به ثمر رساندن ۲ گل در خانه حریف خیلی خوب و موثر است، اما به هرحال تصمیم گیرنده نیست.  
 
رئال مادرید باید تا لحظه مرگ تلاش کند و می‌جنگیم. ما باید از بسیاری از ضعف‌های سال گذشته عبرت بگیریم و رد جهت جبران آن‌ها برآییم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا عملکرد بهتری داشته باشیم. این گل را به دختر برادرم تقدیم می‌کنم که تازه به دنیا آمده است، من می‌خواهم با این گلم با همه جشن بگیرم، چرا که همه افراد خانواده من هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار