کاپیتان باشگاه شالکه نمایش زیبایی را برابر کهکشانی‌ها انجام می دهد.

هوودس: شالکه نمایش زیبایی را برای کهکشانی‌ها انجام می‌دهد

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در جریان رقابت های مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا امشب 2 تیم شالکه و رئال مادرید به مصاف هم می روند.

در این دیدار که شاگردان روبروتو دی ماتئو در خانه میزبان مدافع عنوان قهرمانی هستند بر این باور هستند که می توانند  در این فصل نمایش بهتری از خود نشان دهند و باخت 9 بر 2 فصل پیش را جبران کنند.

هوودس کاپیتان باشگاه شالکه در این خصوص گفت: کار ما اشتباه است اگر قبل از مواجه شدن با رئال مادرید پرچم سفید نشان دهیم و خود را تسلیم و مقهور این تیم بدانیم. بدون شک آنها یکی از بهترین تیم های دنیا هستند و بازی کردن برابر آنها بسیار سخت است. ما خارجی هستیم و نیاز به یک یا 2 شب فوق العاده برای بازی داریم اگر می خواهیم بقا داشته باشیم اما ایم مسئله غیر ممکن نیست. مسئله ای که می تواند باز هم سرنوشت ساز باشد این است که ما واقعا بی تجربه هستیم و ممکن است اشتباهات فصل گذشته را تکرار کنیم، ما واقعا تحت فشار هستیم، مخصوصا بازی‌هایی که در خانه انجام می دهیم، چرا که می خواهیم نشان دهیم چه تیمی هستیم.

گفتنی است، تیم شالکه در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در 3 بازی سال گذشته در مرحله حذفی بازی ها را واگذار کرده است و نتوانسته است به دور بعد راه یابد، امسال نیز با وجود قرعه سخت برابر رئال مادرید حضورش در مراحل بعد در هاله ای از ابهام قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار