سارق سابقه دار که پس از آزادی از زندان توبه کرده بود، با دیدن وسایل قیمتی خانه دوستش وسوسه شد و بار دیگر دست به دزدی زد.

سرقت وسایل قیمتی خانه دوست قدیمی
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، چندی پیش مرد جوانی با مراجعه به دادسرای ناحیه 16 از سرقت خانه اش خبر داد و در شکایتی گفت: یک دوست سابقه دار دارم که چند سال پیش به خاطر دزدی به زندان افتاد. از آن زمان به بعد دیگر ارتباطم را با او قطع کردم و سعی کردم اصلا او را نبینم. چند سال گذشت تا اینکه چند وقت باز هم او را دیدم. او گفت که توبه کرده و زندگی جدیدی برای خودش تشکیل داده است من نیز حرف های او را باور کردم و یک شب او را به خانه ام دعوت کردم.

شاکی ادامه داد:من در خانه ام یک کوزه قدیمی خیلی قیمتی و یک سری اشیاه گرانقیمت داشتم. وقتی دوستم در خانه ما بود، چشمش به آن کوزه و وسایل گرانقیمت افتاد و من هم از قیمتی بودن این اشیاء برای او گفتم. فردای آن شب وقتی از سر کار به خانه برگشتم متوجه سرقت آن کوزه و بقیه اشیاء گرانقمیتی که آن شب در موردش صحبت کردیم شدم. برای همین مطمئن هستم که این دزدی کار دوستم است.

بعد از اظهارات این مرد، دستور بازداشت تنها مظنون صادر شد و مرد جوان خیلی زود از سوی پلیس دستگیر شد.

وی در بازجویی ها سعی کرد که این دزدی را انکار کند، ولی در نهایت به سرقت اعتراف کرد و گفت: من وقتی از زندان آزاد شدم توبه کرده بودم. ولی آن شب وقتی وسایل گرانقیمت خانه دوستم را دیدم وسوسه شدم و فردای آن روز برای دزدی به آنجا رفتم. فقط می خواستم این وسایل را بدزدم و با پولش زندگی خود را بهتر کنم.

بعد از اعترفات این مرد وی با قرار قانونی روانه زندان شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد. 



انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار