متهمی که به جرم زورگیری توسط ماموران کلانتری ۱۳ فردوسی استان کرمانشاه دستگیر شده بود، در پلیس آگاهی به ۱۱ فقره زورگیری اعتراف کرد.

////////////////////////محسنی
سرهنگ علیرضا مرزبانی رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی وصول یک فقره پرونده به همراه متهمی که با زورگیری از فردی گوشی همراه وی را به سرقت برده بود جهت ادامه تحقیقات تحویل اداره مبارزه با سرقت شد.

سرهنگ مرزبانی در ادامه بیان داشت: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد سارق هویت واقعی خود را در کلانتری بیان نکرده و با نام جعلی خود را معرفی کرده است.

وی افزود: ابتدامتهم منکر هرگونه سرقت و زورگیری شد اما با انجام تحقیقات فنی و پلیسی و استفاده از شواهد و قرائن غیرقابل انکار در نهایت لب به اعتراف گشود و به۱۱ فقره زورگیری معترف شد.

سرهنگ مرزبانی درمورد شگرد سرقت‌های متهم گفت: درمحل‌های خلوت با انتخاب افراد با توسل به زور، اقدام به زورگیری و سرقت از شکات می‌کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: باراهنمایی متهم، محل‌های سرقت بازسازی و مالباختگان شناسایی شدند و متهم نیز با صدور قرار روانه زندان شد.



انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار