رئیس آموزش و پرورش شهرستان ملارد از افتتاح نخستین مدرسه خیرین فرهنگیان با همیاری و هزینه معلمان در شهرستان ملارد خبر داد.

محمد قادری تفرشی رئیس آموزش و پرورش شهرستان ملارد در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نقش تاثیرگذار خیرین مدرسه ساز در توسعه فضاهای آموزشی اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش و همیاری معلمان و فرهنگیان شهرستان ملارد نخستین مدرسه خیر ساز فرهنگیان در روستای حاجی آباد این شهرستان به مرحله بهره برداری رسید.

وی در ادامه افزود: این مدرسه خیر ساز که با نام فرهنگیان نیز مزین شده با 180میلیون تومان از محل اعتبارات فرهنگیان به بهره برداری رسید و به تبع ثمرات و مزایای آن در تسهیل روند آموزشی این ناحیه قابل توجه و قابل تقدیر خواهد بود.

تفرشی در پایان تصریح کرد: تلاش ون انگیزه خیرین مدرسه ساز در احداث و افتتاح مدارس خیری ستودنی است و در صورت تقویت هرچه بشتر آن بخش قابل توجهی از محدودیت‌های فضاهای آموزشی وتربیتی در سطح این شهرستان رفع خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ملارد ، فرهنگیان ، تفرشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۴۷ ۰۱ اسفند ۱۳۹۳
سلام من سال ۸۸ ازدواج کردم و دیگه ادامه خدمت ندادم الان هم صاحب یک فرزندم میخواستم بدونم این خرید خدمت فقط برای غایب هاست یا اینکه سربازای فراری هم میتونن بخرند
آخرین اخبار