دبیرکل حزب اراده ملت ایران گفت: ائتلاف معتدلین جناحین یک برآیند است و ارتباطی هم به افراد ندارد؛ من به یاد دارم که قبل از انتخابات 92 عده‌ای می‌آمدند و می‌گفتند که اگر فلان شخص از اصلاح‌طلبان کاندید نشود، ما در انتخابات شرکت نخواهیم کرد.

"احمد حکیمی‌پور" دبیرکل حزب اراده ملت ایران در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه انتخابات مجلس دهم جریان‌محور خواهد بود، اظهار داشت: احزاب و تشکل‌های سیاسی نقش مهمی را در انتخابات آینده مجلس ایفا خواهند کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا اصلاح‌طلبان مکانیسم اعمالی در انتخابات ریاست جمهوری 92 را در انتخابات مجلس دهم نیز پیاده‌سازی خواهند کرد، گفت: بله؛ ما فکر می‌کنیم که اتفاقات پیش‌آمده در انتخابات 92 یک اتفاق طبیعی و خواست عمومی جامعه بود.

حکیمی‌پور در همین‌باره افزود: منافع ملی ما ایجاب می‌کند که معتدلین و دلسوزانی که در جناحین حضور داشته و دغدغه فردی و گروهی ندارند، به همگرایی برسند و این مهم در حال به وقوع پیوستن است.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه عدم رغبت برخی عناصر تأثیرگذار اصولگرا- همچون محمدرضا باهنر- به اجماع و ائتلاف با اصلاح‌طلبان، چگونه می‌تواند جناح اصلاح‌طلب را به ائتلاف با اصولگرایان امیدوار کند، تصریح کرد: ائتلاف معتدلین جناحین یک برآیند است و ارتباطی هم به افراد ندارد؛ من به یاد دارم که قبل از انتخابات 92 عده‌ای می‌آمدند و می‌گفتند که اگر فلان شخص از اصلاح‌طلبان کاندید نشود، ما در انتخابات شرکت نخواهیم کرد.  

دبیرکل حزب اراده ملت ایران مدعی شد: جامعه اختلافات را پس می‌زند و اگر اصولگرایان بتوانند خود را با جامعه همگام کنند، ما خوشحال می‌شویم؛ هر کسی بر طبل اختلاف بکوبد از جامعه عقب خواهد افتاد.

حکیمی‌پور در پاسخ به سؤالی پیرامون ترکیب مجلس دهم، خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان تلاش می‌کنند که اکثریت مجلس آینده را در اختیار بگیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار