برندن راجرز سرمربی لیورپول از ماریو بالوتلی مهاجم گل نزن این تیم خواست بیشتر تلاش کرده و همانند دیگر بازیکنان در مسیر پیشرفت قدم بر دارد.

درخواست سرمربی لیورپول از بالوتلی: بیشتر تلاش کنبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، منتقدان برندن راجرز هنوز هم اعتقاد دارند فروش لوییس سوارز در فصل تابستان بزرگترین اشتباه این مربی ایرلندی بوده و لیورپول با توجه به گل نزدن‌های ماریو بالوتلی نمی‌تواند در رقابت‌های  این فصل از میانه های جدول بالاتر بیاید.

لازم به ذکر است، لیورپول هم اکنون در جایگاه هفتم جدول رده بندی قرار داشته و راجرز اطمینان دارد تا ماه می قادر هستند به جمع 5 تیم نخست جدول بپیوندند.

راجرز موقعیت خود در سمت مربیگری لیورپول را چندان مطمئن نمی‌داند و به همین دلیل از همه بازیکنان به ویژه ماریو بالوتلی مهاجم ایتالیایی قرمزها خواست بر تلاش خود افزوده و هم راستا با دیگر اعضای تیم به ارتقا سطح بازی‌اش بپردازد راجرز گفت: لیورپول نیاز دارد در هر بازی، در هر سطح کیفی که باشد، بهترین عملکرد را از تمام 11 بازیکن داخل میدان ببیند ماریو هم از این قاعده خارج نیست، او باید تلاش کند در همان پستی که در ابتدا برایش مشخص کردیم، بدرخشد، او در دیدار مقابل بشیکتاش خوب ظاهر شد و گل هم زد اما این دقیقا همان وظیفه ای است که بالوتلی بابت آن پول می گیرد.

براهینیو دریافت پیشنهاد 20 میلیون پوندی را تکذیب کرد

سیدو براهینیو مهاجم 21 ساله وست برومویچ که شدیدا مورد توجه دو باشگاه لیورپول و تاتنهام قرار دارد اعلام کرد اصلا در جریان پیشنهاد 20 میلیون پوندی قرار ندارد.

براهینیو با به ثمر رساندن 16 گل در رقابت های این فصل لیگ برتر انگلیس عملکردی درخشان از خود بر جای گذاشت و از انتقال به یک تیم بزرگتر کاملا استقبال می کند.

وی در مورد مبلغ 20 میلیون پوندی گفت: اصلا اطلاع ندارم چه کسی این مبلغ را تعیین کرده است معمولا مطبوعات در مورد انتقال بازیکنان جوسازی می کنند، اطلاع دارم باشگاه لیورپول خواهان به خدمت گرفتن من است اما ارائه پیشنهاد 20 میلیون پوندی تا امروز صحت نداشته بنابراین تمرکز کارم را بر روی گلزنیهای بیشتر قرار داده ام.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار