پیروزی 2 بر صفر لیورپول مقابل ساوتهمتن موجب شد شاگردان برندن را جرز به جمع 5 تیم نخست جدول نزدیک شده و برای کنار زدن آرسنال و منچستر یونایتد برنامه‌ریزی کنند.

تلاش لیورپول برای کنار زدن آرسنال و یونایتدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از آسوشیتدپرس، تیم لیورپول موفق شد در هفته 26 رقابتهای لیگ برتز انگلیس با دو گل از سر تیم ساوتهمتن بگذرد. این پیروزی به شاگردان برندن‌ راجرزکمک کرد 45 امتیازی شده و در جایگاه ششم جدول رده‌بندی لیگ جزیره قرار بگیرد.
 
راجرز به بازیهای هفته آینده لیورپول اشاره کرده و گفت: هفته آینده در خانه میزبان منچستر سیتی خواهیم بود و پس از آن طی 6 هفته بعدی رقابتهای نیم فصل دوم مقابل منچستر یونایتد و آرسنال قرار می‌گیریم . برنامه ما کسب حداکثر امتیاز و قرار گرفتن در میان 5 تیم نخست جدول است. قصد داریم در این را آرسنال و منچستر یونایتد را از سر راه خود کنار بزنیم.
 
همه تصمیمات داور درست بود

هرچند نحوه قضاوت داور در دیدار لیورپول مقابل ساوتهمتن مورد انتقاد فراوان از سوی هواداران و بازیکنان قرار گرفت اما برندن‌ راجرز عملکرد او را کاملاً درست و رضایت بخش توصیف کرده و گفت: همه تصمیمات داور دراین بازی درست بود. در صحنه‌ای که طی دقایق ابتدایی بازی پیش آمده، بازیکنان ساوتهمتن معتقد به پنالتی بودند اما بازیکن آنها خودش را به زمین انداخت و به نظر من تمارض کرد. سوت زدن‌های داور به موقع و درست بود.
 
رفتار سرد با لالانا ناعادلانه بود
 
هر چند در دیدار لیورپول و ساوتهمتن، لامبرت با تشویق پرشور هواداران مواجه شد اما آدام لالانا بازیکن سابق لیورپول بارها مورد توهین از سوی تماشاچیان قرار گرفت. راجرز از نحوه برخورد با لالانا ابراز ناراحتی کرد و گفت: آدام 2 سال در لیورپول کاپیتان بود و خدمات بسیاری به تیم ارائه داد. اطلاع دقیق دارم که او بارها پیشنهاداتی از سوی دیگر باشگاهها دریافت کرد اما به حضور در لیورپول ادامه داد حالا لالانا برای ساوتهمتن بازی  می‌کند و نباید مورد بی مهری هواداران قرار بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار