رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: لیگ باشگاهی واترپلو یکی از قدیمی‌ترین لیگ‌های ورزشی کشور است که امسال بیست و چهارمین دوره آن به پایان رسید.

رضوانی: لیگ واترپلو از قدیمی ترین‌های لیگ‌های ایران است محسن رضوانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: بیست و چهارمین دوره مسابقات لیگ باشگاهی واترپلو از نظر سطح کیفی بسیار بالا و قدرتمند برگزار شد. تیمهای دانشگاه آزاد اسلامی و فولاد ماهان سپاهان اصفهان دیدار فینال را برگزار کردند و در این بازی ما شاهد بهترین عملکرد واترپلوئیست‌های هردو تیم بودیم.  
 
وی تصریح کرد: این ۲ تیم در سال آینده می‌توانند در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا شرکت کنند و به عنوان نماینده واترپلو ایران توانمندی‌هایشان را به نمایش بگذارند.  
 
وی خاطرنشان کرد: ما از هفته آینده درگیر مسابقات لیگ دسته یک واترپلو خواهیم بود و پس از آن اردوی تیم ملی کشورمان به منظور آماده سازی جهت حضور در مسابقات توسعه جهانی که خردادماه در تهران برگزار می‌شود، استارت خواهد خورد.  
 
وی گفت: این مسابقات یکی از بزرگ‌ترین رویدادهایی است در رشته‌های تیمی برگزار می‌شود ما بعد از میزبانی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، میزبان ۱۲ تیم از چهار قاره جهان در تهران هستیم و از نظر فنی و دیپلماسی اهمیت بسزایی دارد. چون میزبانی باعث می‌شود تا ما توانمندی‌های کلان کشور را به معرض نمایش بگذاریم. برای اجرای هرچه بهتر این رویداد بزرگ می‌خواهیم از بزرگان اجرایی ورزش و دیگر نهاد‌ها دعوت به همکاری کنیم.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: رئیس ، فدراسیون ، شنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار