درست در زمانی که شرکت Seagate اعلام کرد که در حال کار برروی هارد دیسک‌های قابل حمل نوآورانه است، شرکت lacie نیز بیکار ننشست و بر روی هارد دیسک‌های جدیدی که بسیار لوکس تلقی می‌شوند کار کرد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ آن هم تلاش برای ساخت یک هارد سوپر لوکس، که خوش ساخت بودنش را در ظاهر به رخ بکشد و با استفاده از فناوری گوریلا گلس ۳، در مقابل ضربه و سطوح آسیب رسان به راحتی آسیب پذیر نباشد، بسیار تحسین برانگیز است. همچنین یک پایه از جنس چوب آبنوس ساخت اندونزی، آن را بسیار شکیل‌تر کرده است. بدنیست بدانید هارد دیسک lacie mirror توسط طراح فرانسوی، پائولین دلتور طراحی شده است. از بخش طراحی این هارد دیسک زیبا که بگذریم به قسمت سخت افزاری و پورت‌های ارتباطی آن می‌رسیم.

lacie mirror، هارد دیسک آیینه نشان

این هارد دیسک از ظرفیت ۱ ترابایت بهره می‌برد که با استفاده از تکنولوژی USB 3، سرعت فوق العاده‌ای را در هنگام انتقال داده‌ها به کاربر می‌بخشد. تنها نکته منفی این هارد دیسک برچسب قیمت آن است که مانند ظاهر آن، کمی لوکس به نظر می‌رسد. اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که متریال به کار رفته در ساخت، قیمت این هارد را نسبت به رغبایش کمی بالا برده است. اگر از این هارد دیسک خوشتان آمده، برای داشتن آن باید ۲۸۰ دلار پرداخت کنید.

lacie mirror، هارد دیسک آیینه نشان

گزارش از: حسین عالیان



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.