جلسه محاكمه پسر جواني كه در چهارشنبه آخر سال با يك نارنجك دست ساز مامور پليس را به شهادت رساند صبح امروز تجديد شد.

رسیدگی به پرونده عامل جنایت چهارشنبه سوری در دادگاه/ پسر شرور با نارنجک دستی مامور پلیس را به شهادت رساندبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ساعت 8 شب چهارشنبه آخر سال 92 مأموران كلانتري 108 نواب در جريان حادثه خونيني براي يكي از مأموران گشت پليس قرار گرفتند. آنها بلافاصله موضوع را در دستور كار خود قرار دادند و راهي محل حادثه شدند.  
 
تحقيقات نشان داد پسر جواني نارنجك دست‌سازي را از يك ساختمان چند طبقه به داخل خيابان پرتاب و نارنجك به كلاه كاسكت مأمور پليس كه پشت فرمان موتورسيكلت نشسته بود برخورد كرده و منفجر شده است. بررسي‌ها نشان داد شدت انفجار به حدي بوده كه كلاه كاسكت مأمور پليس شكافته شده و بر اثر شدت ضربه، به كما رفته است.
 
بررسي ها مشخص كرد كه ستوان سوم هادي دلاور به خاطر يك درگيري چند شرور عازم محل حادثه بوده كه اين اتفاق برايش پيش آمده است.
 
بنابراين تجسس ها براي شناسايي و دستگيري شرور فراري آغاز شد تا اينكه دو روز بعد مأموران پليس عامل اين جنايت را دستگير كردند.
 
متهم نيز در بازجويي‌ها به جرم خود اعتراف كرد و گفت: شب چهارشنبه آخر سال به همراه دوستانم بودم و نارنجكي دست‌ساز را به طرف پليس پرتاب كردم كه اين اتفاق رقم خورد و مأمور پليس به شدت زخمي شد. در حالي‌ كه تحقيقات از متهم ادامه داشت، اين مأمور پليس 50روز بعد از حادثه جان خود را از دست داد و به شهادت رسيد.
 
پس از شهادت مأمور پليس، بازپرس پرونده با بررسي مدارك و شواهد موجود متهم را مجرم تشخيص داد و پس از صدور قرار مجرميت، كيفر‌خواست آن از سوي نماينده دادستان صادر شد و پرونده براي رسيدگي به شعبه 113 دادگاه كيفري فرستاده شد. قرار بود اين متهم صبح امروز دراين شعبه محاكمه شود كه به دلايلي اين جلسه تجديد شد و به روز ديگري موكول شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۴۹ ۰۲ اسفند ۱۳۹۳
شب چهازشنبه سوری اعدامش کنید
آخرین اخبار