نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات سازمان تاکسیرانی برای تاکسیرانان اظهار کرد: تلاش‌های سازمان تاکسیرانی برای تکمیل بیمه خدمات درمانی و اقداماتی که برای پاسداشت از خدمات تاکسیرانان در زمینه ارائه خدمات رفاهی صورت گرفته است قابل تقدیر است.

حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم اختتامیه دومین جشنواره تاکسیرانان برتر که امروز در مرکز همایش‌های سازمان و صدا و سیما برگزار شد با اشاره به اقدامات سازمان تاکسیرانی برای تاکسیرانان اظهار کرد: تلاش‌های سازمان تاکسیرانی برای تکمیل بیمه خدمات درمانی و اقداماتی که برای پاسداشت از خدمات تاکسیرانان در زمینه ارائه خدمات رفاهی صورت گرفته است قابل تقدیر است.
وی در ادامه افزود: جایگاه تاکسی در شهر بزرگ تهران جایگاه ممتاز و ارزشمندی است چرا که یکی از مسئولیت‌هایی که مردم سخت به آن نیازمندند و در برابر خدمتی که دریافت می‌کنند از صمیم قلب از آن تشکر می‌کنند تاکسیرانان است.
ابوترابی تصریح کرد: رساندن افراد به مقصد آن هم در تهران شلوغ و پرازدحام کار بسیار مهم و ارزشمندی است لذا مردم برای ارائه دهندگان این خدمت احترام قائلند علاوه بر این اگر این خدمت با ویژگی‌ها و خصایص اخلاقی همراه شود آثار ویژه ای در جان و روحیه مردم خواهد داشت.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به وظیفه امر به معروف و نهی از منکر گفت: اتاق تاکسی باید به مدرسه تبدیل شود و رانندگان نیز به عنوان معلم این  مدرسه حضور یابند چرا که این قشر می‌توانند با رفتار خود موارد زیادی را به مسافران بیاموزند.
انتهای پیام/
برچسب ها: تاکسیرانان ، مدرسه ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار