سرمربی تیم بسکتبال صنایع تاکید کرد: هنوز اسپانسر ثابت برای تیم نداریم اما تا پایان لیگ حرفه ای در مسابقات می مانیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در اواخر لیگ ملی اخباری از احتمال کناره گیری تیم صنایع ماهشهر از مسابقات مطرح شد اما تیم دوم بندر ماهشهر به هر نحوی بود لیگ ملی را پایان داد.

مسئولان کمیته مسابقات فدراسیون تا آخرین دقایق برنامه ریزی لیگ حرفه ای هم صبر کردند تا مطمئن شوند تیم صنایع توانایی حضور در مسابقات لیگ حرفه ای تا روز پایانی را دارد.

علی عموری سرمربی صنایع توضیح می دهد: ما هنور اسپانسر ثابت نداریم و مسئولان شهر تا حدودی به تیم کمک می کنند. مطمئنا لیگ را تا پایان ادامه می دهیم. البته از نظر هزینه بازیکن خارجی هم مشکلی نداریم و تنها برای بازیکنان داخلی به دنبال بودجه ای هستیم که از شرمندگی آنها در آییم.

وی ادامه می دهد: تا به حال میان بازیکنان بومی و 3 یار غیر بومی تفاوتی نبوده و دوستان بدون هیچ انتظاری برای کمک آمده اند. همه با تعصب و غیرت خود بازی می کنند.

سرمربی صنایع در مورد بازیکنان خارجی تیم می گوید: اسلاوکو بازیکن خوبی بود اما شرایط مالی ما اجازه جذب وی را نداد. بازیکنان فعلی ارزانتر هستند و خیلی دیر به تیم رسیدند اما آمار و فیلم بازی آنها خوب بود و امیدوارم در هفته های آینده بیشتر کمک کنند.

عموری در مورد سرمربیگری او یا افشاریان در تیم اشاره کرد: تیم ما اسپانسر خاصی ندارد و سازمانی هم نیست که سمت را در تیم مشخص کند. افشاریان من را بزرگ کرده است و مربی، مدیر و همه کاره تیم است. بحث این مسائل در تیم ما نیست و در جوی دوستانه کار می کنیم.

عموری اعتقاد دارد در صورت خارج شدن تیم از فشار هفته های اخیر، امکان چند رده صعود در جدول برای صنایع وجود دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: علی ، عموری ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار