در حالی که تیم هفت الماس قزوین در لیگ ملی بسکتبال چهارم شده بود در پایان هفته سوم لیگ حرفه ای، تنها تیم بدون برد لیگ باقی ماند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ صدرنشینی دوباره پتروشیمی بندرامام و جا به جایی هفت تیم در جدول رده بندی، شکست تیم های میزبان، اولین برد دو تیم جنوبی و امتیازآوری بازیکنان خارجی مهمترین اتفاقات هفته سوم لیگ حرفه ای بسکتبال بود.

در هفته ای که مهرام تهران استراحت داشت، تیم پتروشیمی با شکست گرگان باز هم به صدر رفت و مهرام دوم شد. پتروشیمی تنها میزبان برنده در هفته سوم لیگ حرفه ای بود.


دانشگاه آزاد به رده سوم رسید و چند جا به جایی دیگر هم در میانه های جدول صورت گرفت اما تیم های صنایع و هفت الماس در 2 رده آخر باقی ماندند.

هفت الماس که در لیگ ملی چهارم شده بود در پایان این هفته تنها تیم بدون برد لیگ است.

باخت گرگان با بازیکنان خارجی

تیم شهرداری گرگان هم از این هفته به تیم های خارجی دار لیگ پیوست اما پتروشیمی بندرامام با بازی خوب صمد نیکخواه موفق به پیروزی 87 بر 75 در بازی خانگی مقابل گرگان شد. پتروشیمی در نیمه اول هم با نتیجه 46 بر 38 برنده شده بود.

در حالی که سم هاسکین از همان دقایق ابتدایی بازی با خطای بالا مواجه شد، پیگرام دومین بازیکن خارجی گرگان با 24 امتیاز، بهترین امتیازآور این تیم بود و بازی خوبی برای تیم شمالی انجام داد.

برد خارج از خانه دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد در روز خوب پرتاب های 3 امتیازی و با اضافه شدن فیلیپ ویدنف یار خارجی این تیم موفق به پیروزی 87 بر 82 مقابل پمینا شد.

کوارتر اول این بازی بسیار پر امتیاز و با نتیجه 27 بر 23 به نفع دانشگاه آزاد تمام شد اما بعد از دقایقی برتری دانشگاه با بازی خوب هروه توره در 4 دقیقه آخر دو تیم به تساوی 36- 36 و پس از آن 44-44 در نیمه اول رسیدند.

پتروشیمی تنها میزبان برنده/ هفت الماس تنها تیم بدون برد لیگ

دانشگاه آزاد از استراحت چند دقیقه ای هروه توره در نیمه دوم استفاده کرد و با وجود نزدیک شدن دوباره بازی در دقایق آخر، تیم تهرانی با اختلاف 5 امتیاز برنده شد.

جواد داوری کاپیتان دانشگاه با 21 امتیاز و 5 پاس گل بهترین بازیکن این تیم بود. ویدنف هم که اولین بازی خود را برای دانشگاه انجام می داد عملکرد خوبی داشت و قدرت شوت های خود را نشان داد.

هروه توره با 25 امتیاز و 8 ریباند بهترین بازیکن پمینا بود.

زور هفت الماس به خارجی ها نرسید

تیم هفت الماس در لیگ تمام ایرانی شرایط برابر و گاهی برتری نسبت به حریفان خود داشت اما در لیگ حرفه ای ترجیح داد که با بازیکنان جوان ایرانی به کار خود ادامه دهد. همین موضوع رقابت نماینده قزوین با تمام تیم های دیگر را سخت می کند چرا که دو تیم بدون خارجی مهرام و پتروشیمی همچنان از بازیکنان داخلی قدرتمندی سوت می برند و سایر تیم ها به جز نفت نیز بازیکنان خارجی جذب کرده اند.

صنایع ماهشهر که در لیگ ملی تنها یک برد بعد از چندین هفته به دست آورده بود در هفته سوم لیگ حرفه ای با حضور دو یار خارجی موفق به پیروزی 43 بر 30 در نیمه اول بازی با هفت الماس شد.

آنتونی رافا یار خارجی صنایع در این بازی مورد توجه بود و شوت های راه دور خوبی هم داشت.

بازیکنان هفت الماس تا کوارتر چهارم به تساوی 61-61 رسیدند و امکان پیروزی هم داشتند اما در نهایت با تنها یک امتیاز و اختلاف 67 بر 66 بازنده شدند.

در جریان بازی یک بار تماشاگران قزوینی از حرکت آنتونی رافا ناراحت شده و برای لحظاتی بازی متوقف شد.

یک بار هم برخورد کوچکی میان قاسم زاده بازیکن صنایع و محسن محمدی بازیکن هفت الماس پیش آمد.

لیدر تماشاگران قزوین هم بعد از باخت به میان زمین آمد و گویا صحبتی با اسلامی سرمربی این تیم داشت.

اولین برد نفت در روز خوب لاله زاده

تیم نفت آبادان هم مانند صنایع اولین برد لیگ حرفه ای را با نتیجه 89 بر 86 در خانه ثامن جشن گرفت.

یونس لاله زاده با 28 امتیاز و 5 ریباند خود بهترین بازیکن این دیدار بود و عماد قحوش گارد اردنی ثامن با 23 امتیاز بهترین بازیکن تیم میزبان بود.

هفته چهارم لیگ حرفه ای روز پنجشنبه هفتم اسفند برگزار می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: هفته ، سوم ، لیگ حرفه ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.