کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال‌مادرید در دیدار امشب صدمین حضورش بر روی نیمکت کهکشانی‌ها را تجربه خواهد کرد.

صدمین حضور آنچلوتی بر روی نیمکت رئالبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا در حالی در هفته بیست و چهارم رقابت های لالیگا به مصاف تیم الچه خواهد رفت که نزدیکترین تعقیب کننده آنها یعنی بارسلونا بازی مقابل مالاگا را با یک گل در خانه واگذار کرد.

 بنابراین شاگردان آنچلوتی می توانند با کسب 3 امتیاز با خیال آسوده تری به کار خود ادامه دهند.

کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال که در این دار صدمین حضوری روی نیمکت کهکشانی‌ها را تجربه خواهند کرد می گوید به تمدید قرارداد فکر نمی‌کند.

وی در این خصوص گفت: فکر نمی‌کنم تمدید قرار دادم بستگی به قهرمانی داشته باشد آخر فصل بهترین زمان برای فکر کردن به این موضوع است، اگر هم این اتفاق نیافتد مشکلی پیش نخواهد آمد تا ژوئن سال 2016 با رئال قرار داد دارم.

هدف من در این باشگاه همیشه قهرمان بوده است از اولین روزی که پا دراین باشگاه گذاشتم، می دانستم که من را برای کسب پیروزی به این باشگاه آورده‌اند در هر تیمی که سرمربی بوده ام با هدف قهرمانی با من قرار داد بسته‌اند.

وی در ادامه افزود: هیچ فشاری بر روی تیم ما نیست باید بازی مقابل الچه را با قدرت آغاز کنیم می دانیم در صورت پیروزی صدرنشین لیگ  خواهی راند این هدف ما برای بازی امروز است، در تیممان دو بازیکن جوان در اختیار داریم که  هنوز تصمیم نگرفته ایم که در بازی مقابل شالکه از آنها استفاده کنیم یا خیر.

سرمربی ایتالیایی در ادامه افزود: مودریچ در شرایط بسیار خوبی قرار دارد روز پنج شنبه تمرینانتش را با تیم شروع کرد هفته بعد تمرینات کاملی را پشت سر گذاشته است خوشبختانه می توانیم در ماه مارس از او استفاده کنیم.

خسه نیز بسیار پیشرفت کرده است می توانم بگویم مصدومیتش به طور کامل فراموش شده است او تمریناتش را به صورت عادی شروع کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: رئال ، مقابله ، قهرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار