سرمربی تیم بارسلونا پس از شکست تیمش در بازی مقابل مالاگا می گوید تیمش مستحق چنین نتیجه ای بود.

انریکه: مستحق چنین شکستی بودیم/بارتامئو: باید به مالاگا تبریک گفتبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لالیگا به مصاف تیم مالاگا رفت و با یک گل شکست خورد.

بارسا در شرایطی متحمل چنین شکستی شد که تا قبل از این دیدار با یک امتیاز اختلاف نسبت به رئال صدر نشین در یک قدمی صدر قرار داشت. اما حالا با این شکست از صدر جدول دورتر شد.  

لوئیز انریکه سرمربی کاتالان ها در این خصوص گفت: در این دیدار نیمه اول و دوم کاملا با هم متفاوت بودند. در نیمه اول بد بازی نکردیم، حریف از اشتباهات ما به بهترین نحو استفاده کرد. در نیمه دوم اما با هیچ عنوان خوب نبودیم، چه به لحاظ تیمی و چه فردی. این نتیجه واقعا ناراحت کننده است. مالاگا بسیار بهتر از ما بود و از هر لحاظ بدتر بودند. از این چنین اتفاقات در فوتبال می‌افتد. چنین شکست‌هایی باعث خواهد شد ما هیچ گاه حریفمان را دست کم نگیریم، باید بگویم مستحق این شکست بودیم.

انریکه در ادامه افزود: ‌در این دیدار ما موقعیت خوب گلزنی نداشتیم، نظم و ترتیب پایه یک پیروزی است. بازیکنان ما در 20 دقیقه پایانی بازی را تمام شده قلمداد کردند. باید کل تیم سرزنش شوند. همان طور که در زمان پیروزی کل تیم تشویق می‌شوند، هنگام شکست نیز باید کل تیم سرزنش شوند. همه بازیکنان مسئول این شکست هستند و اول از هم مقصر خود من هستم. تلاش خواهیم کرد در دیدار مقابل منچستر سیتی همان بارسلونای همیشگی باشیم. هر تیمی که بیشترین امتیاز را داشته باشند، قهرمان خواهد شد. هنوز بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است و باید منتظر ماند و دید که چه تیمی قهرمان خواهد شد.

*بوسکتس: دفاع فشرده مالاگا باعث شکست ما شد

سرخیو بوسکتس ستاره تیم بارسلونا پس از شکست تیمش مقابل مالاگا دفاع فشرده حریف را عامل باخت تیمشان دانست.

وی در این خصوص گفت: در این دیدار بازی نفر به نفر وجود نداشت، حریف یک گل زد و با تجمع در دفاع اجازه خلق فرصت را به ما ندادند. ما در این دیدار به شدت تلاش کردیم ولی نتوانستیم به گل دست یابیم. پاس‌های آخر ما به مقصد نمی‌رسید.

بوسکتس در ادامه افزود: متاسفانه با این شکست نه تنها هر 3 امتیاز بازی را از دست دادیم بلکه از کورس قهرمانی نیز عقب ماندیم. فکر نمی‌کنم چنین نتیجه‌ای بر روی بازی ما در قهرمانان اروپا تاثیر گذارد. مطمئنا در دیدار مقابل منچستر سیتی بازی متفاوتی ارائه خواهیم کرد. دیدارهای در این مرحله حذفی می‌باشد، بنابراین با تمام توان به میدان خواهیم رفت. این دیدار بهترین بازی مسی نبود، تیم نباید بر روی یک بازیکن تمرکز کند.

*بارتامئو: باید به مالاگا تبریک گفت


جوزپه بارتامئو رئیس باشگاه بارسلونا می‌گوید تیم مالاگا بازی بسیار خوبی ارائه داد و باید به خاطر پیروزی به آن‌ها تبریک گفت.

وی در این خصوص گفت:‌ تیم مالاگا بازی بسیار خوب و حساب شده‌ای ارائه داد. در تمام دقایق آن‌ها بازی را کنترل کردند. به تیم مالاگا تبریک می‌گویم، اما ما هم نباید ناامید شویم. هنوز بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است. تیم ما استایل تعریف شده‌ای دارد، بازیکنانمان تلاش زیادی کردند، اما حریف به خوبی در دفاع ظاهر شد. آن‌ها در دقایق اولیه بازی گل زدند و ما موفق به جبران شدیم.

رئیس باشگاه در خصوص فاصله امتیازی میان رئال و بارسا گفت: هنوز بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است، تا پیش از این دیدار یک امتیاز با رئال فاصله داشتیم، باز هم می‌توانیم در ادامه به رئال برسیم. در خصوص لیگ قهرمانان اروپا هیچ شکی ندارم، می توانیم منچستر سیتی را شکست دهیم.

بارتامئو در خصوص قرارداد بوسکتس گفت: با بوسکتس در خصوص قرار دادش صحبت کرده‌ایم، او سال های زیادی در بارسا بوده است، زمانش که برسد این موضوع را علنی خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار