نیروهای امنیتی عراق حمله عناصر تروریستی داعش را در استان صلاح الدین دفع کردند و توانستند هشت تن از عناصر داعش را نیز به هلاکت برسانند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اخبار عراق، نیروهای امنیتی عراق هشت تن از عناصر گروه تروریستی داعش را در صلاح الدین به هلاکت رساندند. 

نیروهای امنیتی عراق امروز هشت تن از عناصر گروه تروریستی داعش را که درصدد حمله به نیروهای امنیتی در تکریت بودند به هلاکت رساندند. 

خبرگزاری اخبار عراق (واع) با اعلام این خبر افزود: نیروهای امنیتی عراق حمله عناصر تروریستی داعش را به بیمارستان تکریت در استان صلاح الدین که مقر نیروهای امنیتی عراق به شمار می‌رود دفع کردند و توانستند هشت تن از عناصر داعش را نیز به هلاکت برسانند. 


از سوی دیگر نیروهای بسیج مردمی و ارتش عراق، دیروز صبح، مانع از حمله داعش در نزدیک سامرا شدند.

نیروهای امنیتی عراق همچنین سرکرده یکی از گروه‌های تروریستی را در شمال غرب بغداد دستگیر کردند. 

ستاد فرماندهی عملیات بغداد ارتش عراق امروز از دستگیری سرکرده گروه تروریستی موسوم به «جیش الراشدین» در منطقه الراشدیه در شمال غربی بغداد خبر داد. 

خبرگزاری اخبار عراق (واع) در این خصوص گزارش داد: نیروهای امنیتی عراق براساس گزارشهای دقیق اطلاعاتی توانستند در یک عملیات ضربتی سرکرده گروه تروریستی موسوم به «جیش الراشدین» را در منطقه الراشدیه در شمال غرب بغداد دستگیر کنند. 

براساس بیانیه ارتش عراق، نیروهای امنیتی در این عملیات توانستند در منطقه «دویلیبه» در جنوب بغداد شش بمب کار گذاشته شده را خنثی کنند و دو تروریست را در منطقه «ناجی الداود» در شمال بغداد به هلاکت برساندند.


انتهای پیام/
برچسب ها: حمله ، داعش ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار