روزنامه ایندیپندنت در گزارشی افشا کرد؛ اختلافات داخلی اعضای داعش منجر به درگیری و کشتار میان آنها شده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی العربیه، روزنامه ایندیپندنت در گزارشی افشا کرد میان تروریست‌های داعش در عراق و سوریه به علت به بردگی جنسی گرفتن ایزدی ها و شکست در کوبانی و همچنین ضعف اداره امور مناطق تحت کنترل این گروه درگیری روی داده است. از دست دادن شهر راهبردی کوبانی موجب ضعف روحیه اعضای این گروه شده است. 

ایندیپندنت نوشته است برخی سرکردگان خارجی این گروه به ویژه پس از حملات نیروهای ائتلاف و قطع خطوط امدادی آنها میان عراق و سوریه با یکدیگر به زدوخورد پرداخته اند.
براساس این گزارش حملات اردن موجب شده است قدرت داعش 20 درصد کاهش یابد. یک کارشناس امور تروریسم در عراق می‌گوید: یک دختر ایزدی که دست داعش نجات یافته گفته است : زنانی ایزدی که به اسارت داعش در می آیند میان تروریست‌ها تقسیم می‌شوند و مورد تجاوز قرار می‌گیرند.

 اعضای داعش در مناطق دیگر، این اتهام را رد می‌کنند. اما رسانه‌های داعش خود این مطلب را تائید کرده‌اند. این کارشناس عراقی می‌گوید تائید به بردگی جنسی گرفتن ایزدی‌ها حتی شماری از اعضای داعش را نیز شوکه کرده است. برخی سرکردگان داعش از انتقادات داخلی رضایت ندارند و شماری از آنها نیز کشته شده اند و سرکردگان داعش علت مرگ این افراد را اعلام نکرده‌اند. گفته می‌شود این افراد در درگیری های داخلی کشته شده‌اند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار