رئیس سازمان هنر و ادبیات بیناد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: بیش از 2600 اثر توسط داوران در جشنواره کتاب سال دفاع مقدس بازبینی و رتبه‌بندی شد.

بیش از 2600 اثر در جشنواره کتاب سال دفاع مقدس بازبینی شد
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران سردار گل‌علی آقابابایی رئیس سازمان هنر و ادبیات بیناد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در آیین اختتامیه شانزدهمین دوره کتاب سال دفاع مقدس که در تالار خلیج فارس محل باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد اظهار داشت: بیش از 2600 اثر توسط داوران در جشنواره کتاب سال دفاع مقدس بازبینی و رتبه‌بندی شد.  
 
وی با یادآور شدن سالروز عملیات خیبر و رشادت‌ها، شجاعت‌ها و دلیری و تدبیر رزمندگان که در این عملیات حضور داشتند تأکید کرد: این موضوع مطرح است که آنان که طلائیه ایستادند در کربلا هم می‌ایستادند.  
 
رئیس سازمان هنر و ادبیات بیناد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اهداف برگزاری همایش تأکید کرد: شناسایی به منظور معرفی آثار برتر، تجلیل از نویسندگان و مولفان، ایجاد انگیزه و فراهم آوردن شرایط برای نویسندگان مستعد، ایجاد حرکت و پویایی با توجه به ارزش‌های معرفتی جنگ، ایجاد زمینه مناسب به منظور کوشش هرچه بیشتر نویسندگان و تعیین سیمای معرفتی در پرتوی سیمای عاشورایی جنگ از جمله اهداف این جشنواره است.  
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: این جشنواره باعث می‌شود که نویسندگان رقابتی نزدیک، تنگاتنگ و پرشور داشته و بتوانند استعدادهای خود را به معرض نمایش بگذارند.

انتهای پیام/
 
 

برچسب ها: همایش ، حرکت ، مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار