رئیس بنیاد حفظ و آثار دفاع مقدس با بیان اینکه پیشرفت‌های ما در همه عرصه‌ها مدیون دفاع مقدس است، گفت: بعد از انقلاب اسلامی پرفروش‌ترین کتاب‌ها و فیلم‌ها مختص به آثار دفاع مقدس بوده، لذا می‌فهمیم دفاع مقدس این ظرفیت را دارد که ما نیز در این راستا گام برداریم.

پیشرفت‌های ما در همه عرصه‌ها مدیون دفاع مقدس می‌باشد/رهبر معظم انقلاب در میان مسئولان بیشترین بازدید از مناطق عملیاتی را داشتند
به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ و آثار دفاع مقدس در اختتامیه شانزدهمین دوره کتاب سال دفاع مقدس که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، ضمن خیر مقدم به میهمانان اظهار داشت: دفاع مقدس برای همه‌ ما افتخاری بزرگ است که باید همه ما بتوانیم در این راه خدمت کنیم و اگر همه دست به دست هم دهیم می‌توانیم از ظرفیت‌های دفاع مقدس استفاده کرده و کشور را به تعالی برسانیم. 

وی تصریح کرد: در این راه مفتخریم که خدمتگذار عرصه دفاع مقدس هستیم، جو دفاع مقدس معنوی بود و برای ما این‌گونه مراسم نیز مقدس است.

رئیس بنیاد حفظ و آثار دفاع مقدس اظهار داشت: در راه دفاع مقدس نباید از هیچ کمکی دریغ کنیم، قبل از هرچیز بابت تأخیر در برپایی این اختتامیه از همه اهالی تألیف و برگزیدگان عذرخواهی می‌کنم.
 
وی با بیان اینکه باید در همه موارد رهبر معظم انقلاب را الگو قرار داد افزود: رهبر معظم انقلاب با همه گرفتاری‌هایشان کتاب‌ها را به دقت مطالعه و حتی در سطرهای آن نظر می‌دهند و زمانی را برای دیدار نویسندگان و خانواده‌های آنان اختصاص داده و با آنان تبادل نظر می‌کند.
 
رئیس بنیاد حفظ و آثار دفاع مقدس با بیان اینکه حفظ آثار دفاع مقدس و نشر آن برای مردم نیز مهم است، تأکید کرد: بعد از انقلاب اسلامی پرفروش‌ترین کتاب‌ها و فیلم‌ها مختص به آثار دفاع مقدس بود، لذا می‌فهمیم که دفاع مقدس این ظرفیت را دارد که ما نیز در این راستا گام برداریم.

وی با بیان اینکه یکی از راهکارهای اصلی برای برخورد با آسیب‌های اجتماعی موضوعات دفاع مقدس است، تصریح کرد: دفاع مقدس متعلق به همه مردم است و هیچ کس نباید بگوید که من پیروز اصلی دفاع مقدس هستم. چرا که قبل و بعد از دفاع مقدس در مقابله با فتنه‌های 78 و 88 پیروز اصلی میدان مردم بودند.  
 
رئیس بنیاد حفظ و آثار دفاع مقدس ادامه داد: در چندین سفر خارجه که به ایالات متحده آمریکا داشتم در آنجا با ایرانی‌هایی مواجه شدم که یکی از افتخاراتشان حضور در دفاع مقدس بود، لذا دفاع مقدس افتخاری جهانی است.  
 
وی با بیان اینکه پیشرفت‌های ما در همه عرصه‌ها مدیون دفاع مقدس است، اظهار داشت: ما سیم‌خاردار را به کشور وارد می‌کردیم و امروز مفتخریم که در برخی علوم جزء 5 کشور برتر جهان محسوب شده و در ساخت سلاح و موشک‌ها نیز خوشبختانه جز کشورهایی هستیم که امروز حرفی برای گفتن داریم و همه این‌ها را مدیون خون تک تک شهدا هستیم.  
 
سردار کارگر با بیان اینکه بنیاد حفظ و آثار دفاع مقدس متعلق به همه شهداست، گفت: دفاع مقدس این ظرفیت و قابلیت را دارد که بتوانیم در این راستا گام‌های مفیدی برداریم، از دولت و وزارت ارشاد تقاضای کمک داریم چرا که دکتر روحانی در تبلیغات انتخاباتی خود بیان کرد که من نیز از دفاع مقدس هستم، لذا از وی انتظار حمایت و کمک بیشتر در این راستا می‌رود.  
 
رئیس بنیاد حفظ و آثار دفاع مقدس با بیان اینکه روز 20 اسفند روز ملی راهیان نور است و باید آن را گرامی داشت، عنوان کرد: سال 84، 400 نفر از مردم برای بازدید به مراکز عملیاتی می‌رفتند و سال گذشته این رقم به 4 میلیون نفر رسیده که 50 درصد مردم با ماشین‌های شخصی به این محل‌ها رفته‌اند.  
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: در این راستا باید ظرفیت خود را بالا ببریم، چرا که مردم ما پای آرمان‌هایشان ایستاده‌اند، رهبر معظم انقلاب برای همه‌ ما الگو محسوب شده و ایشان جزء مسئولینی بوده‌اند که بیشترین حضور در مناطق عملیاتی داشتند.  

انتهای پیام/
 
 

برچسب ها: تأخیر ، تألیف ، مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار