انتصاب مدیر كل جدید صدا و سیمای مركز فارس

رئیس سازمان صدا و سیما به پیشنهاد معاون امور مجلس و استان‌های رسانه ملی "سید تقی سهرابی" را برای مدت سه سال به سمت مدیركل صدا و سیمای مركز فارس منصوب كرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ سهرابی كه مدرك كارشناسی ارشد ارتباطات دارد پیش از این مشاور رئیس سازمان و مدیركل روابط عمومی صدا و سیما بوده است.

مدیركل جدید صدا و سیمای مركز فارس سابقه بیش از دو دهه فعالیت در بخش‌های مختلف صدا و سیما در تهران  و مراكز استان‌ها دارد.

عضو شورای معاونان سازمان صدا و سیما، عضویت در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی كشور، مدیریت ارتباطات و تولید حوزه ریاست صدا و سیما، معاونت اطلاعات و اخبار مراكز خراسان (قبل از تقسیم) و آذربایجان غربی، مدیریت تامین و پخش سیمای مراكز آذربایجان غربی و لرستان و مدیر دفتر خبری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در شمال عراق در ایام تهاجم آمریكا به عراق از جمله مسئولیت‌های وی بوده است.

سهرابی علاوه بر فعالیت در صدا و سیما، همكاری مستمری با دستگاه‌های فرهنگی، هنری به ویژه مطبوعات و خبرگزاری‌ها داشته و مقالاتی از وی در برخی مطبوعات با گستره انتشار ملی و محلی چاپ شده است.

وی در مدت خدمت خود در چند مرحله به عنوان مدیر و كارمند نمونه انتخاب شده است كه از جمله می‌توان به موفقیت‌های او در جشنواره تولیدات صدا و سیمای استان‌ها در شیراز (1376) به عنوان گوینده برتر  و یزد (1383)  به عنوان مدیر خبر برتر در بین مراكز استان‌ها  و برگزیده بخش برترین‌های مدیران كل روابط عمومی كشور (1392)  اشاره كرد.

مراسم تودیع محمدباقر كشفی كه به افتخار بازنشستگی نائل آمده است و معارفه سهرابی امروز دوشنبه چهارم اسفند در صدا و سیمای مركز فارس  برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار