درخشان:

نقاط قوت و ضعف حریف را مورد بررسی قرار دادیم/ امیدوارم با استفاده از تمام امکانات برنده از میدان خارج شویم

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: امیدوارم یک بازی خوب و ایده آل به نمایش بگذاریم و این دیدار با بازی های لیگ متفاوت خواهد بود.

درخشان: ضعف و قوت حریف را مورد بررسی قرار دادیم

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، حمید درخشان در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل لخویا قطر در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: مطمئنا فردا یک بازی متفاوتی را در پیش رو خواهیم داشت و قرار است که با تیمی که بازیکنان گران قیمت دارد و هر کدام از آنها  نیز  تابعیت قطر را گرفته اند بازی کنیم.

وی افزود: بازی‌های لیگ برتر با بازی های آسیایی کاملا متفاوت است و ما به خوبی نقاط ضعف و قوت حریف را آنالیز کردیم و باید بگویم که شرایط بازیکنان  ما خوب است و امیدوارم از تمام امکانات به خصوص هوادارانمان استفاده و در نهایت برنده از میدان خارج شویم.

درخشان تصریح کرد: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا در این بازی به پیروزی دست پیدا کنیم و باید بگویم که در چند هفته اخیر شرایط خوبی نداشتیم و فشار روی ما زیاد بود، اما در دو، سه روز گذشته سعی کردیم تمرکز بازیکنان را حفظ کنیم، زیرا بازی مهمی در لیگ قهرمانان آسیا داریم و امیدوارم بازیکنان نیز موفق باشند.  
 
وی افزود: به نظر من لخویا تیمی نیست که بخواهیم از ابتدا تهاجمی بازی کنیم، چرا که این تیم را ضعیف می‌دانیم و بهتر است که با تمرکز کامل بازی کنیم و نباید در این بازی ریسک کنیم.  
 
درخشان بیان داشت: بهتر است در ابتدا تیم حریف را زیرنظر بگیریم و از‌‌ همان ابتدا حمله نکنیم و بهترین کار این است که یک ارزیابی داشته باشیم که ببینیم چگونه بازی را شروع کنیم و چگونه ادامه دهیم و چگونه به پایان برسانیم.  
 
وی در مورد شرایط لخویا افزود: این تیم در همه خطوط شرایط بسیار خوبی دارد. نقطه قوت لخویا خط هافبک این تیم است و البته بازیکنان تهاجمی خوبی نیز در کناره‌های زمین دارد که سرعتی می‌باشند و باید ما این تیم را در همه خطوط تحت کنترل خود قرار دهیم، زیرا هرکدام از بازیکنان آن‌ها باتجربه هستند و اگر غفلت کنیم کار دست ما می‌دهند و فلسفه ما این است که هم بازی را کنترل کنیم و هم از نقاط ضعف لخویا به سود خود بهره ببریم.

وی در مورد حضورش به عنوان سرمربی در لیگ قهرمانان آسیا افزود: بازی در آسیا با بازی‌های لیگ متفاوت است و بازیکنان خوبی در تیم‌های مختلف حضور دارند و مربیان تیم‌ها به دنبال نتیجه هستند و این موضوع به ما کمک می‌کند که مقابل تیم‌ها عملکرد بهتری داشته باشیم.  
 
وی درباره محمد نوری بیان کرد: محمد نوری در دو بازی اخیر مقابل تیم پدیده و صبای قم در خط هافبک دفاعی عملکرد خوبی داشت و این بازیکن در هر پستی می‌تواند نقش آفرینی کند و جزو بهترین‌ها باشد، زیرا توانایی بالایی دارد و بایدبگویم که گابریل نیز طراح خوبی است و می‌تواند به خط حمله کمک زیادی کند. در هر صورت امیدوارم بتوانیم از فرصت‌های بدست آمده استفاده کنیم.  
 
وی درباره اینکه آیا تادو که تجربه بین المللی دارد استفاده خواهد کرد یا نه، افزود: با توجه به اینکه شرایط تادو خوب نیست، بهتر است که از او در بازی استفاده نکنیم و به جوانان فرصت‌های بیشتری بدهیم و باید بگویم که خیلی به ترکیب دست نخواهیم زد. در دو بازی اخیر به هشت درصد ترکیب تیم دست یافته‌ام و در این بازی هشت درصد ترکیب تیم دست یافته‌ام و در این بازی هشت درصد‌‌ همان بازیکنانی خواهند بود که در بازی گذشته به میدان رفتند.  
 
وی در مورد اینکه سرمربی حریف اعلام کرده به دنبال مالکیت توپ و میدان هستند، بیان کرد: به طور طبیعی ما با یک سیستم بازی نخواهیم کرد و با توجه به فیلمی که از تیم دیدیم، آن‌ها معمولا با سیستم ۳_۳_۴ بازی می‌کنند و ما نیز درصدد هستیم تا عملکرد آن‌ها را خنثی کنیم و ما سعی داریم که در جریان بازی هم تغییر روش دهیم که این موضوع را نیز در بازی‌های گذشته انجام داده‌ایم.  
 
درخشان عنوان کرد: معمولا تیمی که در زمین خودش بازی نکرده یک جلسه قبل از مسابقه در آن زمین تمرین می‌کند، اما ما دو هفته در ورزشگاه آزادی تمرین می‌کنیم و با این ورزشگاه غریبه نیستیم.  
 
سرمربی تیم پرسپولیس افزود: جا دارد که از هواداران عزیز تشکر ویژه داشته باشیم و امیدوارم آن‌ها با حضور خود این تیم را مورد حمایت قرار دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بازی ، کنفرانس ، بازیکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار