مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمام تلاشمان این است که بتوانیم یک بازی خوب به نمایش بگذاریم و برنده از میدان خارج شویم.

علی عسگر: تمام تلاشمان را برای گرفتن نتیجه به کار می‌بندیمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ حمیدرضا علی عسگر در کنفرانس خبری قبل از دیدار مقابل لخویا قطر اظهار داشت: بید بگویم که تیم حریف را از هر لحاظ مورد بررسی قرار داده‌ایم و امیدوارم بتوانیم یک بازی خوب را فردا به اجرا بگذاریم.  
 
وی بیان کرد: در دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آسیا نفت مقابل تیم الجیش قطر بازی خوبی را به نمایش گذاشت و حریفش حرفی برای گفتن نداشت، بنابراین ما هم می‌توانیم برنده باشیم و تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا در بازی فردا پیروز شویم. 

علی  عسگری در خصوص اینکه تجربه بیشتری نسبت به سایر بازیکنان در لیگ قهرمانان آسیا دارد بیان کرد:در گذشته پرسپولیس آن طور که باید نتوانسته در گذشته در آسیا نتایج خوبی را کسب کند اما، امیدوارم این   بدشناسی دست از سرما بردارد دو بتونم از تمام موقیعت‌های استفاده کنیم و نتیجه ایده آلی را نیز کسب کنیم.

وی  عنوان کرد: در هر صورت در این فصل تیم پرسپولیس شرایط خاصی داشت که من تا به حال چنین شرایطی را در طول حضورم در این تیم ندیده بودم و باید بگویم که لیگ قهرمانان آسیا شرایط متفاوتی دارد.

وی بیان کرد: پرسپولیس پتانسیل بالایی  دارد هواداران هم می‌داند که نگران و این وضعیت باشند اما بهتر است بگویم که این عزیزان خیلی از مشکلات تیم را نمی‌دانند.

علی عسگر بیان کرد: امیدوارم هواداران ما را همانند بازی در مقابل صبا 90  دقیقه تشویق کنند و باید بگویم که برخی از بازیکنان ما تجربه آسیا را ندارند و زمانی که برخی از شمارها داده می‌شودآنها را به هر لحاظ به هم ومی‌ریزند.

وی افزود: امیدوارم هواداران فردا به ورزشگاه‌ها بیایند و مثل همیشه ما را مورد حمایت خود قرار دهند و امیدوارم نهایت استفاده از میزبانی را ببریم و بتوانیم یک بازی خوب و فوق العاده از خود به نمایش بگذاریم.


انتهای پیام/
برچسب ها: عسگری ، نتیجه ، کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار