رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از بهره مندی 880 نفر از مردم شهرستان گچساران از سفرنامه سلامت و امید خبر داد.

فرحناز رافع رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص اقدامات انجام شده سفرنامه سلامت وامید روز گذشته در شهرستان گچساران اظهار کرد: سفرنامه سلامت و امید روز گذشته در چهل و دومین سفر خود به شهرستان گچساران استان کهکلویه و بویراحمد وارد شد که در این زمینه تعداد وارد شد که در این زمینه تعداد 880 نفر از اهالی این شهرستان از خدمات سفرنامه بهر‌ه‌مند شدند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که تعداد 24 چادر سلامت رد تونل سلامت شهرستان گچساران برپا شده بود افزود: پزشکان متخصص زنان، اطفال، داخلی، قلب، گوش و حلق و بینی، پزشک عمومی، مشاوره تغذیه و خانواده به ارائه خدمت و آموزش به هموطنان گچساران پرداختند.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: همچنین 12هزار متر مربع زمین جهت ساخت 4 خانه سلامت، دو پایگاه امداد جاده‌ای و یک اردوگاه تفریحی جمعیت هلال احمر، 30میلیون تومان کمک هزینه درمان بیماران نیازمند و 2هزار سبد غذایی سالم به نیازمندان اهدا شد.

رافع در پایان تصریح کرد: سفرنامه سلامت و امید امروز در چهل و سومین سفر خود به شهرستان دهدشت استان کهکیلویه و بویراحمد خواهد رفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: رافع ، گچساران ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار