به منظور ساماندهی هر چه بيشتر گردشگری دريايی در آستانه سال نو کميته گردشگری دريايی فعال‌تر می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه اطلاع رساني جامعه دريايي ايران (مانا)، معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گفت: گردشگري دريايي از مزيت هاي کشور در حوزه داخلي و خارجي محسوب مي شود و بايد زيرساخت ها، تورها و بسته هاي سفرهاي دريايي را فعال کنيم.

مرتضي رحماني موحد در ادامه با بيان اينکه بخش گردشگري دريا و ساحل مشکلات خاص خود را دارد ، افزود: از سازمان بنادر و دريانوردي و سازمان هاي مرتبط درخواست کرده ايم نماينده خود را به کميته گردشگري دريايي معرفي کنند تا جلسات خود را قوي تر برگزار کنيم و اين فعاليت ها در درست پيگيري است. 

وي درادامه با اشاره به اينکه بحث هاي کميته گردشگري دريايي بيشتر مشورتي، برنامه ريزي و هماهنگي بين دستگاهي است ، اظهار داشت: در بخش گردشگري دريايي ستاد ساماندهي سواحل يا سازمان عمران استان هاي ساحلي کشور تشکيل شده که بخش مربوط به سواحل و گردشگري سواحل مربوط به آنهاست.

معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري تصريح کرد : تلاش مي کنيم ضابطه ها و استانداردها تعيين و به دستگاه ها اعلام شود و اين استانداردها را بايد با مشارکت دستگاه هاي مرتبط تهيه کنيم تا همه خود را در اجراي آن سهيم و شريک بدانند.

وي گفت : به طور جدي پيگير هستيم پيش از آغاز سال جديد جلسات جدي تري در خصوص گردشگري دريايي برگزار کنيم تا براي نوروز و سال آينده گردشگري در سواحل شمال و جنوب با چارچوب هاي روشني هدفگذاري شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: کمیته ، گردشگری ، دریایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار