یک کارشناس سیاست خارجی گفت: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای پیروزی مجدد در انتخابات پارلمانی اسرائیل نیاز به یک پروسه تبلیغاتی دارد بنابراین سعی دارد با هراس افکنی در مذاکرات از این موضوع بهره برداری کند.

"حسن هانی‌زاده" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه اظهارت نتانیاهو در مورد مذاکرات هسته‌ای ایران جنبه مصرف داخلی دارد اظهار داشت: نتانیاهو در طول 6 سال گذشته شکست‌های زیادی را از درگیری غزه و لبنان متحمل شده است.  
 
وی ادامه داد: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای پیروزی مجدد در انتخابات پارلمانی اسرائیل نیاز به یک پروسه تبلیغاتی دارد و این انتخابات برای حزب لیکود از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در 27 اسفندماه رقابت‌های بسیار جدی میان احزاب چپ و راست رژیم صهیونیستی صورت خواهد گرفت.  
 
این کارشناس سیاست خارجی تصریح کرد: نتانیاهو تلاش می‌کند تا از رهگذر یافتن یک پروسه تبلیغاتی در حوزه مذاکرات هسته‌ای ایران در جهت منافع انتخاباتی خود استفاده کند. 

هانی‌زاده در پایان خاطر نشان کرد: کشورهای 1+5 به خوبی از صلح آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای ایران آگاهند و اهمیتی نیز به این اظهارات نتانیاهو که تنها جنبه تبلیغاتی دارد نمی‌دهند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار