سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: دیگر به صدور مجوز بازی برای سروش رفیعی و بختیار رحمانی امیدی ندارم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ دراگان اسکوچیچ در ابتدای نشست مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل السد قطر گفت: این اولین بازی ما در این دوره از مسابقات لیگ قهرمانان آسیاست. امیدواریم شروع خوبی برای ما باشد. تیم السد بسیار قوی با استعداد و صاحب بازیکنان با کلاسی است که باید با هوشیاری کامل مقابل آنها بازی کنیم. السد قطر را به خوبی می‌شناسم و بازیکنان ما تجربه رویارویی با این تیم را داشته اند.

وی افزود: این تیم نقاط ضعف و قوتی دارد که ما روی نقاط ضعف آن کار می‌کنیم. خوشبختانه در این دیدار دو تیم از هم شناخت کاملی دارند. اولین بازی با پیروزی ما شروع شود. از هواداران می‌خواهم با حضور در ورزشگاه ما را به عنوان تیم ملی حمایت کنند. مطمئنم السد قطر به دنبال ارائه بازی بسته نیست. ما توانایی شکست این تیم را داریم. امیدوارم بازیکنان با تمرکز بیشتر این گفته من را عملی کنند.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد بختیار رحمانی و سروش رفیعی گفت: آمدن این بازیکنان غیر ممکن شده و من امیدی به آمدن آنها ندارم.

همچنین مهرداد جماعتی، کاپیتان فولادمردان ایران در کنفرانس خبری قبل از دیدار مقابل السد قطر گفت: بازی بسیار سختی در پیش داریم. در این مدت تمرینات خوبی انجام دادیم و می‌خواهیم شروع قدرتمندی داشته باشیم. سال قبل هم تجربه بازی با السد را داشتیم و در مرحله یک هشتم نهایی توسط این تیم حذف شدیم. در بازی فردا می‌خواهیم انتقام آن بازی را بگیریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: اسکوچیچ ، تیم ، فوتبال ، فولاد ، السد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار