مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: حل نشدن بحث سربازی بازیکنان تا حدودی کارایی تیم ما را تحت شعاع قرار داده است.

سعداوی: مشکل سربازی بازیکنان رمز نتیجه نگرفتن تیم‌هابه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران نعیم سعداوی در گفتگو با رادیو جوان درباره وضعیت تیم فولاد خوزستان اظهار داشت: شرایط تیم خوب است و ما تمرینات قابل قبولی را پشت سر گذاشته ایم و خوشبختانه در فصل گذشته در این رقابت ها حضور داشتیم و توانستیم نتایج خیلی خوبی را هم نسبت به دیگر نماینده ها بدست آوریم و حتی به مرحله و دوم نیز صعود کنیم و تنها تیمی بودیم که در آن مسابقات بدون شکست حذف شدیم و به همین خاطر تجربه لازم برای ظاهر شدن در این مسابقات را خواهیم داشت اما باید بگویم که نیمکت ما زیادی قوی نیست چرا که مشکلات نیم فصل از جمله بحث سربازی گریبانگیر باشگاه فولاد شود و کارایی این تیم را تحت شعاع قرار داد.

سعداوی تصریح کرد: اما با تمام این مشکلات تا به اینجای کار نیز توانستیم که در جدول عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذاریم و در حال حاضر نیز با تیم صدر جدول فقط 2 امتیاز اختلاف داریم.

مربی تیم فولاد خوزستان در ادامه بیان کرد: لازم به ذکر است که در دو هفته گذشته، دو شکست را پست سر گذاشتیم و به طور حتم در این  دو فصل بدترین شکست را در مقابل تیم سایپا تجربه کردیم و البته باید بگویم که این شکست به قدرتمند بودن حریف ما ربطی ندارد و تنها به خاطر فشار زیادی که این روزها بر روی بازیکنان ما وجود دارد بر می گردد و به همین خاطر نتوانستند که عملکرد خوبی را به اجرا بگذارند.


وی افزود: انتظار ما از مسئولین محترم این است که یک نگاه ملی به 4 نماینده فوتبال کشورمان داشته باشند و ما نیز سعی می کنیم که مشکلات را به حداقل برسانیم و بتوانیم با کسب نتایج خوب برای فصل  آینده نیز سهمیه آسیایی کسب کنیم.

سعداوی عنوان کرد: ما از مسئولین محترم انتظار داشتیم بحث سربازی بازیکنان را به یک نحوی در این مقطع زمانی حل می کرد تا ما از حضور این افراد استفاده می کردیم تا بتوانیم نماینده شایسته ای باری فوتبال کشورمان باشیم.

وی افزود: تیم السدقطر، تیم خوبی است و به لحاظ کیفی بازیکنان خوبی در اختیار دارد و باید بگویم که تیم دست و پا بسته ای نیست و مطمئنا از تمام ابزار و شرایط حداکثر بهره را می برد تا بتواند نتایج خوبی را کسب کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سعداوی ، تیم ، سربازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار