معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 6 از راه‌اندازی نخستین مجموعه فرهنگی و ورزشی شهربانو منطقه با مساحت بیش از 2300 متر مربع خبر داد.

حبیب الله غفوری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 6 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  با اشاره به راه‌اندازی شهر بانو در محلات مرکزی پایتخت اظهار کرد: این مجموعه در هشت طبقه به منظور رفاه حال بانوان و استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات آموزشی به عنوان نخستین مجموعه فرهنگی و ورزشی شهربانوی این منطقه در مساحتی بالغ بر 2300 متر مربع در ضلع شمال غربی میدان سلماس بزودی افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: تملک و تجهیز مجموعه فرهنگی و ورزشی شهربانو با 95 درصد پیشرفت فیزیکی جهت استفاده بانوان در هشت طبقه شامل پنج طبقه اداری ( ده واحد) راه‌اندازی می‌شود.

غفوری در خصوص امکاناتی که در این مجموعه به بانوان ارایه می‌شود افزود: مرکز اشتغال‌زایی شهربانو منطقه نیز مهارت های تخصصی را از جمله مزون طراحی و دوخت چادرهای ایرانی با متدهای روز و آموزش دوخت لباس عروس به بانوان آموزش داده می‌شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه تاکید کرد: واحد هنرکده در این مجموعه راه‌اندازی خواهد شد و هنرجویان با ثبت نام در این واحد می‌توانند از کلاسهای آموزشی خیاطی، آشپزی، هنرهای صنایع دستی قالیبافی و ... استفاده کنند.

وی عنوان ساخت: اختصاص کتابخانه تخصصی و سایت کامپیوتری از امکاناتی است که به همراه کلاس‌های آموزش زبان و کامپیوتر در این مرکز راه‌اندازی خواهد شد.

غفوری در پایان گفت: راه‌اندازی کافی ‌شاپ رستوران سنتی با غذاهای اصیل ایرانی آرایشگاه آتلیه عکاسی کودکان و بزرگسالان از دیگر خدماتی است که در این مرکز ارایه می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار