جعفر یاری از تولید یک اپلیکیشن قابل نصب بر روی موبایل‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید به نام اپلیکیشن کنترل فراورده‌های سلامت محور خبر داد.

اطلاعات اپلیکیشنی برای کنترل فرآورده‌های سلامت محور اطلاعات دارو و ملزومات پزشکیدکتر جعفر یاری مدیر کل ای تی و بازرس ویژه فرآورده های سلامت محور سازمان غذا و دارو در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران از تولید یک اپلیکیشن قابل نصب بر روی موبایلهای  مبتنی بر سیستم عامل اندروید به نام اپلیکیشن کنترل فراورده‌های سلامت محور خبر داد و گفت: افراد میتوانند با نصب این اپلیکیشن با واردن کردن کد مندرج بر روی برچسب اصالت تمام اطلاعات کالاهای مورد نظر از تولید تا عرضه را کسب کنند.


وی ادامه داد: این نرم افزار می‌تواند اطلاعات تمام محصولات غذایی دارویی و ملزومات پزشکی را که دارای برچسب اصالت باشند را به مخاطب بدهد.

جعفر یاری با بیان این که علاقه مندان میتوانند با مراجعه به سامانه کنترل فراوردهای سلامت محور به نشانی ttac.fda.gov.ir این اپلیکیشن را دانلود کنند، عنوان کرد: در طی ماه های آینده اپلیکیشن سیستم os  ،سیمبین ،ایفون و همراه اول مبتنی بر ویندوز تولید و بر روی سایت قرار می‌گیرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.