سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه انتشار گاز مونواکسیدکربن در یک ساختمان 4طبقه در مرزداران خبر داد.

مرگ خاموش مهمان ساختمان 16 واحدی/ نوزاد 50 روزه با مادرش به بیمارستان منتقل شدندجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، درباره جزئیات این گازگرفتی اظهار داشت: در ساعت 5و52 دقیقه صبح امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از حادثه انتشار گاز CO در یک ساختمان مسکونی مطلع شدند و بالافاصله ایستگاه 10آتش نشانی عازم محل حادثه در بلوار مرزداران بعد از خیابان ناهید شدند.

وی ادامه داد: محل گازگرفتگی یک ساختمان4طبقه 16واحدی بود که در تمام ساختمان نشت گاز مونواکسید کربن رخ داده بود که آتش نشانان سریعا ساکنان را از محل خارج کرده‌اند.

ملکی افزود: آتش نشانان در بررسی طبقات دو خانم جوان که در طبقه چهارم دچار  گازگرفتگی شده بودند و همچنین یک مادر 31ساله ونوزاد 50روزه را از طبقه سوم خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند.

به گفته این مقام مسئول در آتش نشانی علت این گاز گرفتگی نشت گاز از دودکش موتورخانه عنوان شد و آتش نشانان پس از ایمن سازی محل در ساعت 6و28 دقیقه عملیات را به پایان بردند.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: گازگرفتگی ، غرب ، امروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار