پس از نمایش درخشان و قابل ستایش احسان روزبهانی در مسابقات بوکس نیمه حرفه‌ای بلغارستان و کسب نخستین سهمیه المپیک 2016 ریو ،اکنون نگاه ها به کسب سهمیه‌های بیشتردر این رشته ورزشی دوخته شده است.

بی تردید دست یافتن به این مهم نسبت به ادوار گذشته بسیار دشوارتر شده است،اما حضور نفرات کلیدی همچون علی مظاهری،امین قاسمی پور،جاسم دلاوری،فروتن گل آرا و سایر مشتزنان کشورمان امید به کسب سهمیه های بیشتر را در دلها روشن می کند.

بوکس ایران برای جامه عمل پوشاندن به این مهم دو میدان معتب و بزرگ را پیش رو دارد؛نخست مسابقات جهانی دوحه قطر و سپس مسابقات قهرمانی آسیا .

طبعا و با توجه به شرایط و قوانین سختگیرانه کسب سمیه المپیک در مسابقات جهانی بوکس قطر که مهر ماه سال آینده برگزار می شود،کار بوکسورهای ما بسیار دشوارخواهد بود،از این رو باید مشتزنان کشورمان بیشتر امید خود را به مسابقات قهرمانی آسیا ببندند.

با توجه به زمان زیادی که تا رقابتهای بوکس قهرمانی آسیا باقی مانده است می توان امیدوار بود که با برنامه تمرینی دقیق و اردوهای تدارکاتی سطح بالا و مستمر تعداد بوکسورهای ایرانی حاضر در المپیک 2016 ریودوژانیرو افزایش یابد.

امید می رود که مقامات محترم وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بیش از پیش این رشته مهیج و پرطرفدار را تحت چتر حمایت خود قرار دهند تا بوکس ما بتواند دراین دو میدان معتبر، تیر خود را به هدف بنشاند.

انتهای پیام/
برچسب ها: سهمیه ، المپیک ، بوکس ، ریو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار