یزد؛

اعزام 8300 زائر یزدی به سرزمین وحی

مسئول دفتر بعثه مقام معظم رهبری در استان یزد از اعزام 8300 زائر در قالب 56 کاروان از این استان به سرزمین وحی از 20 آذر تا 20 اسفند امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یزد؛ حجت الااسلام سیدحسن میررحیمی در دومین همایش آموزشی و توجیهی متمرکز زائران عمره گزار استان که در ورزشگاه شهید حاج مهدی شاهدیه یزد برگزار شد، اظهار کرد: باید قبل از سفر آمادگی لازم را کسب و اعمال و نیت های خود را برای رضای خدا خالص و پاکیزه گردانید تا به سفر الی الله مشرف شوید. وی از عمره‌گزاران خواست با توجه به اینکه عمر سفر بسیار کوتاه است از لحظه لحظه آن غافل نشوند و از فیوضات معنوی این سفر بهره کامل را ببرند.


میر رحیمی با برشمردن اهمیت آموزش مناسک عمره قبل ازسفر به سرزمین وحی تصریح کرد: زائران در جلسات آموزشی کاروان‌ها که با حضور روحانیون کاروان‌ها برگزار می شود، به‌صورت منظم شرکت کنند.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری تاکیدکرد: زائران قبل از سفر نسبت به یادگیری مناسک و اعمال عمره مفرده اقدام و با آگاهی کامل به این سفر معنوی مشرف شوند.

مدیرحج و زیارت استان هم گفت: زائران به‌عنوان سفیران جمهوری اسلامی باید سعی کنند مروج انقلاب اسلامی و مذهب تشیع باشند. «علی اصغر شریفی» از زائران عمره خواست تا به قوانین کشور میزبان احترام بگذارند و به جای خرید و هدر دادن وقت خود در بازارها فقط به مسائل معنوی سفر توجه داشته باشند و در زمان نمازهای جماعت حرم شریف نبوی (ص) و خانه خدا شرکت و از فرصت‌ها به خوبی استفاده کنند. وی ادامه داد: علاوه بر شرکت در این همایش توجیهی، آموزش‌های لازم را قبل از سفر در چند نوبت به‌وسیله مدیران و روحانیان کاروان طی می‌کنند.

 در این همایش آموزشی توجیهی یک روزه، زائران عمره گزار استان مناسک عمره مفرده را به‌صورت نمادین از سوی حجت‌الاسلام موحدی پناه اجرا کردند.

انتهای پیام/ زا

برچسب ها: حج ، اعزام ، وحی ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.