ساری ؛

اعزام بیش از 22 هزار زائر مازندرانی به حج عمره

مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: در مرحله دوم حج عمره مفرده قرار است 22 هزار و 600 نفر از مازندرانی‌ها در قالب 170 کاروان به این سفر معنوی اعزام شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، حبیب‌الله ساداتی اظهار کرد: متقاضیان حج عمره مفرده از روز دوشنبه 20 بهمن ماه امسال می‌توانند در کاروان‌های مرحله دوم عمره 94-93 ثبت‌نام کنند.

وی با بیان اینکه شرط ثبت‌نام در کاروان‌ها، پیش‌ثبت‌نام در سایت فاخر به آدرس www.fakher.haj.ir است، گفت: ثبت‌نام در کاروان‌های عمره از طریق مراجعه به سامانه فاخر و یا مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی سراسر استان امکان‌پذیر است.

مدیرکل حج و زیارت مازندران افزود: در صورتی‌که افراد در سایت فاخر پیش ثبت‌نام نداشته باشند در مرحله انتخاب کاروان‌ها با مشکل مواجه می‌شوند.

ساداتی با اشاره به اینکه ثبت‌نام به‌ صورت پلکانی از اولویت یک تا 350 است، افزود: اعزام زائران از 21 اسفند ماه امسال آغاز و تا 26 خرداد ماه سال 94 ادامه دارد.

وی ادامه داد: در ایام نوروز نیز اعزام زائران سفر معنوی حج عمره به‌صورت پلکانی خواهد بود تا مشکلی برای اعزام زائران به وجود نیاید.

مدیرکل حج و زیارت مازندران یادآور شد: در مرحله دوم حج عمره مفرده قرار است 22 هزار و 600 نفر از مازندرانی‌ها در قالب 170 کاروان به این سفر معنوی اعزام شوند.

ساداتی با بیان اینکه از ابتدا تاکنون 12 هزار و 500 زائر مازندرانی‌ به سفر حج عمره مشرف شدند، اظهار داشت: در مرحله اول نیز اعزام 22 هزار زائر را در دستور کار داریم که اعزام تا 20 اسفند ماه امسال ادامه دارد.

انتهای پیام/ع
برچسب ها: اعزام ، عمره ، حج ، سفر ، زیارت ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.