اعضای تیم استقلال قرار است برای بازی با صنایع اراک راهی این شهر شوند اما بازیکنان راضی به این سفر نیستند و آنرا اعلام کردند.

پول را خرج اعضای تیم کنند!به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بازيكنان تيم استقلال مخالف سفر به اراک بوده و ترجیح می دهند پول سفر بين آنها تقسيم شود.

گفتنی است چند روزي است كه سفر تيم استقلال به اراك قطعي شده و آبي‌ها امروز براي بازي مقابل آلومينيوم راهي اراك مي‌شوند اما اين اتفاق زياد به مذاق بازيكنان خوش نيامده و آنها از اين سفر آن هم با اتوبوس ناراحت هستند.

این در حالی است که بازيكنان تيم استقلال در اين چند روز در تمرينات مرتب اعتراض مي كنند كه اگر قرار است در اين سرماي هوا به اراك برويم بهتر است پولي كه از اين بازي نصيب باشگاه مي شود بين بازيكنان تقسيم شود.

بازيكنان استقلال طي چند روز گذشته خواستار لغو اين بازي شدند كه اين مساله با مخالفت قلعه نويي رو به رو شد.

سرمربی استقلال پس از لغو اردوی استقلال برای انجام بازی تدارکاتی برنامه ریزی کرده است و این در حالی است که گفته می شود بازیکنان همچنان ناراضی هستند و بارها به این موضوع اشاره کردند که سفر تیم به عراق لزومی ندارد و اقدامی اضافه است.

شایان ذکر است قلعه نویی خواستار سکوت و عدم ایجاد حاشیه در تیم خود شده است و مدعی است که در این مورد مسئولان و مربیان استقلال هستند که تصمیم گیری می کنند و بازیکنان موظف به اجرای این موارد در تیم هستند و حق دخالت ندارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار