کرار سه جلسه محروم شده و اعلام شده که این رای تغییر نمی کند اما استقلالیها از این رای عصبانی هستند و می خواهند هر طور شده آنرا تغییر دهند.

رای کرار قرار نیست عوض شود!به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از منابع آگاه کرار سه جلسه محروم شده و اعلام شده که این رای تغییر نمی کند اما استقلالی ها از این رای عصبانی هستند و می خواهند هر طور شده آنرا تغییر دهند.

با اعلام این حکم جدید اتفاقات تازه ای رخ داده است، از سویی این بازیکن در مصاحبه با رسانه های ایرانی از خداحافظی همیشگی با فوتبال ایران خبر داده و از طرف دیگر سرمربی استقلال عصبانی از این مصاحبه و ناراحت از کمیته انضباطی است.

گفتنی است معاونت حقوقی باشگاه استقلال نیز به دنبال اعتراض و احقاق حق است. امروز معاون حقوقی و انضباطی باشگاه استقلال  حکم صادره برای جاسم کرار بازیکن عراقی این تیم را خلاف آئین نامه انضباطی فیفا خواند.

این در حالی است که با توجه به محرومیت سه جلسه ای کرار ، تجدید نظر روی حکم و بردن آن به کمیته استیناف عملا امکان ندارد و کرار باید محرومیت 51 روزه خود را بگذراند. در واقع این تشدید حکم، آشی است که خود استقلالی‌ها خواستار آن شدند.

همان طور که گفته شد عنوان شده حکم محرومیت سه جلسه ای جریمه ای بسیار شدیدتر از استحقاق این بازیکن عراقی است اما در این شرایط معاون حقوقی باشگاه استقلال به هواداران امید داده است وی اعلام کرده در حال بررسی پلن B برای اعتراض به این رای هستند و پس از اخذ تصمیم، اطلاع رسانی خواهد شد... اما هیچ نقشه دومی وجود ندارد،کرار سه جلسه محروم شده و تمام!

شایان ذکر است استقلالی ها مدعی شدند این رای قرار نیست عوض شود زیرا به آنها این طور اعلام شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: رای ، کرار ، تغییر ، شکایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار