رئیس اداره سلامت شهرداری منطقه7 از برگزاری ویژه برنامه‌های نوروزی در طرح استقبال از بهار در خانه‌های سلامت با احداث 45کارگاه آموزش خبر داد.

شهرام عطارزاده رئیس سلامت شهرداری منطقه7 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزار برنامه‌های ویژه در طرح استقبال از بهار، اظهار کرد: در خانه‌های سلامت سرای محلات 45 کارگاه آموزشی با عناوینی از قبیل نحوه استفاده از مواد شوینده، موضوعات محیط زیستی، مشاوره تغذیه، تغذیه سالم در طول سفر و جشنواره بهترین سفره هفت سین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی از تاریخ یکم تا بیست و هشتم اسفند ماه در سرای محلات افزود: برنامه‌های پیش بینی شده با هدف ارتقای سطح سلامت شهروندان و آشنایی آنان با مخاطرات و کاهش مشکلات و معضلات جسمی و روحی در خانه‌های سلامت منطقه اجرا می‌شود.

 رئیس سلامت شهرداری منطقه7 در پایان تصریح کرد: اداره سلامت به مناسبت روزهای سلامت مردان در تاریخ 7اسفند ماه و در راستای ارتقای سلامت جسمی مردان و پیشگیری از بیماری‌ها،‌اقدام به انجام معافیات پزشکی توسط متخصص و اورولوژی در خانه‌های سلامت محلات بصورت رایگان خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار