علینژاد چندی پیش در فیس بوکش با حمله به دیپلمات های زن خارجی از آنان خواسته بود برای کمک به کمپین کوچک فیس بوکیش هنگام ورود به ایران برخلاف عرف دیپلماتیک عمل کرده و کشف حجاب کنند !

به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران،  رسانه های ضد انقلاب از  حمایت جدید غربی ها تحت عنوانی به ظاهر حقوق بشری از یکی از مهره های سوخته شان خبر داده اند.

مسیح علی‌نژاد، روزنامه‌نگار نشریه های زنجیره ای دوران اصلاحات  و گرداننده صفحه فیس‌بوکی «آزادی‌های یواشکی زنان ایرانی»، که پروژه حیاء زدایی و تهاجم به باورهای ایرانیان را دنبال می کند،‌ برنده جایزه حقوق زنان «اجلاس ژنو برای دموکراسی و حقوق بشر» شد.

مسیح علینژاد که برنده جایزه "حقوق زنان"در سال2015 شده است درگفتگو با دویچه وله آن را گامی برای گسترش "کمپین آزادی های یواشکی" و همچنین درخواست برای پرسشگری درمورد حجاب اجباری توسط سیاستمدارانی که با مقامات جمهوری اسلامی بطور رسمی دیدار می کنند، عنوان کرده است.



اظهارات وی پس از آن صورت می گیرد که از بدو پیدایش نظام انقلاب اسلامی در ایران عرف دیپلماتیک ایران رعایت و احترام به باورهای ملی ، مذهبی شهروندان ایرانی بوده است و اتباع خارجی نیز بر این اساس خود را ملزم به رعایت عرف دیپلماتیک در ایران می دانسته اند.

برخی از ناظران این اقدامات سفارشی علی نژاد را پس از طی دوره آوارگی اش در غرب و نیاز مبرمش به مسائل مالی ، نوعی خود فروشی ارزیابی می کنند ، چرا که پس از این اقدامات علی نژاد که در دوره ای حتی در سفارت امریکا با تحقیر اجازه ورود پیدا می کرد، توانسته حمایت بیشتری از سازمان ناتوی فرهنگی در اختیار بگیرد.

علی رغم سیاست غرب پس از انقلاب اسلامی در ایران مبنی بر حمله به فرهنگ بومی و اعتقادی ایرانیان ، این تهاجم خصمانه تاکنون به نتیجه دلخواه ایشان نرسیده به طوری که در چند سال اخیر با اجیر کردن مهره های دست چندمی چون علی نژاد که حمایت گسترده رسانه های غرب را نیز در اختیار دارد کما فی السابق با بی محلی و مطرود شدن از سوی ایرانیان مواجه شده است.





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۱۴ آذر ۱۳۹۶
باشه