رئیس کمیته روئینگ و بادبانی قایقرانی گفت:‌اولین کلوپ بادبانی را در کیش احداث خواهیم کرد.

بهزاد اتابکی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: دیروز ما در کیش جلسه‌ای با  کلیه هیات رئیسه کیش در خصوص احداث باشگاه‌ها قایقرانی و افتتاح کلوپی با کمک بخش خصوصی برگزار کردیم.

وی افزود: همچنین ما 10 قایق بادبانی ما ارزش را خریده ایم تا برای این کلوپ بتواند مورد استفاده قرار دهند.

اتابکی در ادامه خاطر نشان کرد:‌ زمانی که این کلوپ راه افتاد کلیه خانواده‌ها را به آن‌جا دعوت خواهیم کرد تا بتوانند استفاده کنند و با هیجان این ورزش و رشته آشنایی کافی را پیدا کنند. البته کلوپی هم برای ورزشکاران خودمان در نظر گرفته‌ایم تا ورزشکاران از بندر عباس و بندر لنگه بیایند و در آن به کار بپردازند و در واقع بخش خصوصی و مردم را با این رشته آشنا کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: وقتی سایر افراد علاقمند با این رشته آشنایی لازم را پیدا  کردند، ما قایق‌های خودمان را جمع می‌کنیم تا علاقمندان خودشان قایق برای استفاده شخصی خود تهیه کنند و در این خصوص نیز با حامیان مالی صحبت‌های لازم انجام شده و امیدواریم که این اختراع بکر نتیجه مثبتی داشته باشد چون اختراع بسیار خوبی است و جزء  کارهای بکر به حساب می‌‌رود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این کلوپ آشنایی مردم با یک رشته ورزشی و آبی و علاوه بر آن تمرکز بخش خصوصی و سرمایه گذاری مردم در آن را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار