دبیر کمیته ژنتیک قایقرانی گفت: ویزای مولتی مردان روئینگ را از طریق 4 سفارت اقدام کردیم و برای امسال گرفتن آن محقق نشد.

صفایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی جوانان مهاباد 21 اسفند به همراه متقاضیانی که نامه نگاری کرده‌اند و نفرات مورد نظر مربی از آنها تست گیری انجام خواهد شد تا نفرات حذف و اضافه شوند.

وی افزود: همچنین برای بانوانی که در پایگاه های 4 استان زنجان، همدان، تهران و گیلان تست گیری و انتخابی خواهیم داشت تا تمام این بانوان که با هدف کسب سهمیه المپیک کار می کند ارزیابی شوند و نفرات انتخابی در قالب یک تیم  اصلی ر تهران به ادامه تمرینات خود بپردازند این ورزشکاران به صورت متمرکز بعد از انتخابی در تهران به ادامه تمرینات می پردازند.

صفایی در ادامه خاطر نشان کرد: ورزشکاران زیر نظر فرزام در 25 اسفند ماه به تهران می آیند ولی چون فصل سرما است در اردوی پرتغال هم معمولا تمرینات استقامتی را ادامه می دهند.

صفایی در ادامه بیان داشت: اردوی تدارکاتی محمد علی قرائت هم با 15 نفر مشغول به تمرین است و تا 25 اسفند ماه تست گیری انجام می شود و تعداد نفرات ریزش می کنند همچنین از بین افراد 10 نفر برتر را انتخاب خواهند شد و برای این ورزشکاران با برنامه ریزی بهتری حتی برای اعزام به اردوهای برون مرزی تصمیم می توان گرفت و از آنها حمایت کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: ورزشکاران زیر نظر لیو هم فعلا در تهران به ادامه تمرینات خود ادامه خواهند داد و تا اواخر این ماه رئیس فدراسیون سفری به چین خواهند کرد تا در مورد ورزشکاران و ادامه تمرینات آنها سال آینده در چین به مذاکره بپردازند همچنین این ورزشکاران با کمک گرفتن از محمد علی قرائت، تمریناتشان را در تهران ادامه خواهند داد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ما برای ورزشکاران زیر نظر مربی لیو در تلاش بودیم که بتوانیم از طریق کشورهای فرانسه، اسلوونی و ایتالیا و اتریش ویزای اروپا را برای ورزشکاران بگریم و ویزای مولتی دریافت کنیم که از نظر رفت و آمد مشکلی نباشد ولی نتیجه نگرفتیم و امیدوارم سال آینده بتوانیم نتیجه خوبی حاصل کنیم زیرا فعلا هیچ سفارتی این ویزرا را به ما تحویل نداد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار