ساری؛

حمل مشعل المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور در آمل

حمل مشعل المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران امروز درشهرستان آمل انجام شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری، رئیس ستاد المپیاد فرهنگی ورزشی کارگری در شهرستان آمل بابیان اینکه 2رشته ورزشی در این شهر برگزار می‌شود، گفت: آمل میزبان بیش از150ورزشکار است که مسابقات در سالن پيامبر اعظم(ص) و مجتمع ورزشي کارگري اجوار کلا برگزار می شود.

سید جعفر رسولی افزود: در آمل امکانات و تجهیزات ورزشی، سالن ورزشی محل برگزاری مسابقات هماهنگی لازم صورت گرفته و بدون هیچ مشکلی برای برگزاری آماده است.

به گفته وی : وسایل ایاب و ذهاب، اسکان،خوابگاه و تغذیه، تمهیدات ترافیکی و امنیتی و انتظامی فراهم شده است.

رییس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آمل با بیان این که میزبانی المپیاد ورزشی کارگران برای اولین بار در کشور در مازندران اتفاق افتاده است، گفت: این المپیاد با حضور 1990 ورزشکار در 21 رشته ورزشی و 15 شهرستان برگزار می شود.

ولی الله چلابی افزود: مسابقات در 31 استان کشور برگزار شده و نفرات برتر و تیم ها در المپیاد ورزشی کارگران کشور در مازندران حضور پیدا می کنند.

وی با اشاره به این که شهرستان آمل میزبان دو مسابقات والیبال با حضور 85 ورزشکار و هندبال با حضور 75 ورزشکار است، تصریح کرد: محل اجرای مسابقات نیز ورزشگاه پیامبر اعظم(ص) و مجتمع فرهنگی ورزشی اجوارکلا است.

رییس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آمل با بیان این که امروزهفتم اسفند و از ساعت 14 مراسم افتتاح المپیاد در سالن شهید سید رسول حسینی مرکز استان برگزار می شود، گفت: کلیه ورزشکاران در این روز حضور داشته و قرار است وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ورزش و جوانان و رییس مجلس شورای اسلامی حضور داشته باشند

چلابی با اشاره به این که در روزهای هشتم و نهم اسفند برگزاری مسابقات انجام می شود، افزود: تیم های برتر در روز نهم مشخص و در همان روز اهدای جوایز انجام می شود.

انتهای پیام /ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.