فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از انهدام باند جیب بری و کیف زنی معروف به "لولی" با بیش از ۵۰ فقره سرقت در سطح کشور، در زاهدان خبر داد.

/////////////////////محسنی/*********/
سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: اکیپی ویژه از ماموران پلیس آگاهی استان ساعت ۸ صبح ۴ اسفند ماه با انجام اقدامات اطلاعاتی و دریافت خبری مبنی بر اینکه تعدادی از سارقان جیب بر حرفه‌ای ساکن کرمان پس از ارتکاب سرقت‌های مکرر جیب بری در سطح شهر زاهدان، قصد خروج از شهر را دارند، بلافاصله جهت رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند.

سردار رحیمی افزود: کارآگاهان ضمن هماهنگی قضایی از طریق یکسری اقدامات فنی و مخابراتی یکی از سارقان را ردیابی کردند و مشخص شد سارقان قصد خروج از کمر بندی زاهدان به کرمان را دارند که بلافاصله تعدادی از ماموران زبده به محل خروجی شهر واقع در پلیس راه زاهدان- بم اعزام شدند و مشغول کنترل و رصد خودروهای عبوری شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان در ادامه تصریح کرد: با تلاش انجام شده توسط پلیس، سه نفر از سارقان که یک مرد و دو زن جوان بودند سوار بر یک دستگاه خودرو پراید شناسایی و دستگیر شدند و در بازرسی به عمل آمده از خودرو نیز تعدادی کیف دستی زنانه خالی و مقداری طلا جات بدلی کشف شد.

سردار رحیمی با اشاره به انتقال متهمان به پلیس آگاهی خاطر نشان کرد: در بررسی سوابق متهمان مشخص شد، این افراد از جمله سارقان معروف به "لولی" و طایفه فیوج در کرمان می‌باشند که دارای بیش از ۳۰ فقره سوابق کیفری متعدد جیب بری، کیف زنی و کیف قاپی باندی در اقصی نقاط کشور ازجمله تهران، کرمان، مشهد، شیراز، بند رعباس، یزد، گرگان، داراب، شهرضا و... هستند.



انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار